בשבילכם כאן ועכשיו
אנו מבינים שיותר מתמיד חשוב לקבל מענה מהיר וממוקד לשאלות ובעיות המתעוררות כאשר מתקיים אירוע ביטוחי. ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות מרכזיות שעלות מהשטח. אנו כאן לסייע ולהקל עליכם ככל שניתן, מרכזי השירות שלנו זמינים עבורכם לכל שאלה, הכוונה וייעוץ.
זמינים עבורכם
שאלות ותשובות
אנו מבינים את הקושי בניידות בעקבות הפגיעות הקשות ברכבים. לצערנו רבים נפגעו בימי הלחימה הראשונים.
חשוב לדעת שבהתאם לחוק* הפיצוי על נזקים הנגרמים מטרור או מלחמה ניתן ע״י מס רכוש.
על מנת לפתוח תהליך לפיצוי, יש לפתוח תביעה באתר מס רכוש.
לנוחיותכם מצורף קישור לפתיחת התביעה:
לפתיחת תביעה כנסו לכאן
לאחר מילוי הפרטים תקבלו מספר פניה, ובשלב הבא יגיע שמאי מטעם מס רכוש להערכת הנזק ולהמשך טיפול בתביעה.
יש לקחת בחשבון שהאזורים שנפגעו נמצאים כיום בשטח צבאי ומסיבה זו רק לאחר אישור מול הגורמים הביטחוניים שניתן להגיע לאזור שבו הרכב מצוי, השמאים יצליחו להגיע לשטח.
בהתאם לחוק הקיים כיום, מס רכוש מפצה על הנזק הישיר בלבד (ערך הרכב שנפגע), ואינו מפצה בגין עלויות רכב חלופי.
בעת הזו נוכח המציאות החדשה שנוצרה אנו עושים כל מאמץ לסייע לקהילות שנפגעו, ביטוח חקלאי הקצתה רכבים שכורים לכל קיבוץ לסיוע בתפעול הצרכים הנדרשים בקהילה.
במידה ואתם זקוקים לעזרה דחופה, אנא פנו אלינו וננסה לסייע.
במידה והרכב אינו בר שימוש ושמאי קבע שלא ניתן לתקן אותו, תוכלו לבחור האם להקפיא את הביטוח ולבצע החלפה בעת רכישת רכב חדש או לבטל את הביטוח ולקבל החזר על התקופה מיום הפגיעה ברכב.
אנחנו כאן לסייע, במקרים דחופים ניתן לפנות אלינו למתן פתרונות מותאמים אישית לכל מקרה.
אנו מבינים שהימים הללו מורכבים וישנה חוסר ודאות, אנו מקווים שבמהרה הדברים יתבהרו.
ככל שהתקבל מידע לגבי מצבו של הרכב, ובאם נמצא כי הרכב אינו בר תיקון, יהיה ניתן להקפיא את הביטוח או לבטלו בהתאם להחלטתכם החל מיום פגיעת הרכב.
חשוב לדעת שבהתאם לחוק*הפיצוי על נזקים הנגרמים מטרור או מלחמה ניתן ע״י מס רכוש.
על מנת לפתוח תהליך לפיצוי, יש לפתוח תביעה באתר מס רכוש.
לנוחיותכם מצורף קישור לפתיחת התביעה:
לפתיחת תביעה כנסו לכאן
לאחר מילוי הפרטים תקבלו מספר פניה, ובשלב הבא יגיע שמאי מטעם מס רכוש להערכת הנזק ולהמשך טיפול בתביעה.
יש לקחת בחשבון כי אזורים שנפגעו נמצאים כיום בשטח צבאי ומסיבה זו רק לאחר אישור מול הגורמים הביטחוניים שניתן להגיע לאזור שבו הרכב מצוי, השמאים יצליחו להגיע לשטח.
הביטוח מגן עליך גם במקרה של פגיעה ברכב אחר, ומאפשרת תיקון מהיר ויכולת רכישת רכב חילופי במקרי גניבה ונזק כליל.
איך נקבעת עלות ביטוח מקיף?
העלות נקבעת בהתאם להוראת החוק. התעריף מחושב על סמך מספר גורמים, כמו גיל הנהג, וותק רישיון הנהיגה, מספר האנשים שנוהגים ברכב, סוג הרכב ושוויו. במקרה של נזק לרכב, ישולם לך פיצוי בהתאם לגובה הנזק.
מהו ביטוח צד ג’ לרכב?
ביטוח צד ג’ (צד שלישי) מפצה אותך במקרה בו הרכב שלך גרם נזק לרכוש של אדם אחר ומוגשת נגדך תביעה.
במקרה כזה, אנחנו נשלם את הסכומים בהם חויבת, עד לגבולות האחריות שמצוינים בפוליסה. בדרך כלל, ביטוח צד ג’ נכלל בפוליסת ביטוח מקיף לרכב, אבל ניתן גם לרכוש אותו בנפרד.
חשוב לדעת! במקרה של תאונה, יש לדווח מיידית ולאשר הסכמה לפיצוי התובע ולתשלום דני השתתפות עצמית, כדי לא לאבד את הזכויות המגיעות לך.
מהו ביטוח חובה לרכב?
זהו ביטוח בסיסי שכל נהג או נהגת מחויבים לבצע. ביטוח החובה מגן עליך ומבטח אותך מפני נזקי גוף שעלולים להיגרם לך, לנוסעים ברכב או להולכי רגל שנפגעו מרכבך בתאונה. הכיסוי כולל הוצאות רפואיות, פיצוי בגין אובדן השתכרות עד לתקרה הקבועה בחוק ופיצוי בגין כאב וסבל.
חשוב לדעת! נהיגה ללא תעודת ביטוח תקפה ומשולמת עלול להוביל לעונשים חמורים, לפסילת הרישיון ולהטלת הפיצוי לנפגעים עליכם.
התבקשתי להציג אישור העדר תביעות (טופס עבר ביטוחי) מחברת הביטוח הישנה שלי. מה לעשות?
בכל שנה, חברת הביטוח שולחת לך את דו”ח מצב התביעות. אם עברת לחברה אחרת, עליך להעביר אישור העדר תביעות. אם לא קיבלת דו”ח כזה אוטומטית, עליך לבקש אותו או להוציאו באזור האישי באתר החברה.
מהי השתתפות עצמית?
השתתפות עצמית היא סכום קבוע המוגדר בפוליסה, המגדיר את היקף ההשתתפות שלך בתשלום או בפיצוי שבו נשאה חברת הביטוח, במסגרת תנאי כיסוי הפוליסה.
הייתי מעורב בתאונה. מה לעשות?
- לצלם את הנזקים שנגרמו לכל הרכבים המעורבים.
- להקליט עדויות של עדים.
- לרשום את פרטי כל הרכבים המעורבים: מספר רישוי, שם הנהג + ת.ז, בעל הפוליסה, חברת הביטוח ומספר פוליסה.
- לצלם תעודת חובה ורישיון נהיגה של הנוהג ברכב, במידת האפשר.
- ניתן לפתוח תביעה דיגיטלית באופן מיידי אונליין>>
- לדווח לסוכן / לחברת הביטוח שלך (שם הסוכן נמצא בצידה השמאלי של תעודת החובה).
- להתקשר ל 8088* ולקבל הנחיות.
איך מפנים את הרכב ממקום האירוע בעקבות תאונה או תקלה ברכב?
יש לפנות לספק הגרירה המצוין בפרטי הפוליסה שלך.
אלה פרטיהם של הספקים:
- שגריר:
מוקד שירות 8888* או 03-5578888.
פתיחת קריאה בשגריר מתבצעת באמצעות WhatsApp לוחצים על הלינק https://wa.me/972547379840
- דרכים:
מוקד שירות 2008* או 03-5761205.
לפתיחת קריאה אונליין, לוחצים על הלינק https://drachim.co/towing/.
לאן לקחת את הרכב?
ישירות למוסך הסדר, בהתאם לרשימת המוסכים באתר >>
או לכל מוסך לבחירתך.
נשברה לי שמשה ברכב הפרטי. מה לעשות?
יש לפנות לספק השירות המצוין בפרטי הפוליסה שלך.
אלה פרטיהם של הספקים:
- דרכים:
מוקד שירות 2008* או 03-5761205.
לפתיחת קריאה אונליין, לוחצים על הלינק https://drachim.co/glass/.
- אוטוגלס:
מוקד שירות 03-6507777.
לפתיחת קריאה אונליין, לוחצים על הלינק https://3155.co.il/.
- אילן קארגלס:
מוקד שירות 6620* או 03-6534444.
איך פותחים תביעה?
בלחיצה על פתיחת תביעה דיגיטלית ישירות מהאזור האישי באתר החברה או לפנות לסוכן הביטוח שלך.
הרכב לא מתניע. מה לעשות?
יש לפנות לספק הגרירה המצוין בפרטי הפוליסה שלך.
אלה פרטיהם של הספקים:
- שגריר:
מוקד שירות 8888* או 03-5578888.
פתיחת קריאה בשגריר מתבצעת באמצעות WhatsApp לוחצים על הלינק https://wa.me/972547379840
- דרכים:
מוקד שירות 2008* או 03-5761205.
לפתיחת קריאה אונליין, לוחצים על הלינק https://drachim.co/towing/.
נגנב לי הרכב. מה לעשות?
- לדווח למשטרה ולסוכן הביטו
- פתיחת תביעה דיגיטלית אונליין מאתר החברה ו/או פניה ישירה לסוכן הביטוח שלך בצירוף אישור משטרה.
להגיש את התביעה לסוכן שלי או לחברת הביטוח?
אפשר להגיש את התביעה לסוכן הביטוח או לחברת הביטוח, לפי בחירתך. בכל מקרה, רצוי להגיש הודעה סמוך למועד האירוע.
פניתי ישירות לחברת הביטוח. האם היא תיידע את סוכן הביטוח שלי?
כן, חברת הביטוח מיידעת את סוכן הביטוח.
מתי מתחילים לטפל בתביעה?
הטיפול בתביעה מתחיל ברגע פתיחת התביעה במערכות החברה.
חשוב להעביר בהקדם את כל המסמכים הנדרשים, בהתאם לסוג התביעה.
מתי אקבל תשלום?
הפיצוי משולם תוך 30 יום, מיום קבלת מלוא מסמכי התביעה הנדרשים.
מהו משך הזמן של הטיפול בתביעה?
עד 30 ימים מהרגע שבו יהיו בידינו מלוא המידע והמסמכים, שנדרשים לבירור התביעה.
נפצעתי בתאונת דרכים. מה לעשות?
לדווח על התאונה, באופן מיידי, למשטרה ולחברת הביטוח.
הדיווח לחברת הביטוח מתבצע באחת הדרכים הבאות:
- באמצעות סוכן הביטוח שלך.
- בדואר אלקטרוני: g.hova@bth.co.il
- בדואר: לכתובת ביטוח חקלאי אגודה שיתופית מרכזית בע”מ, מחלקת תביעות, מדור רכב רכוש, רחוב מיטב 11, תל אביב 6789812.
- בפקס: 03-6103465
מה קורה לאחר שהעברתי את מסמכי התביעה לחברה?
עם קבלת המסמכים תפתח תביעה, לאחריה נבדוק את נסיבות האירוע, כיסוי ביטוחי לרבות תעודת חובה תקפה ליום האירוע ורישיון נהיגה תקף ליום האירוע. אם חסרים מסמכים, נפנה אליך על מנת לקבל את המסמכים הנדרשים לצורך המשך טיפול בתביעה.
פוניתי ממקום התאונה באמצעות מד”א. מי משלם את החשבון שקיבלתי?
תאונות שהתרחשו עד 31.12.2009 – חברת הביטוח שביטחה את הרכב המעורב בתאונה תשלם את החשבון (קרן בלבד).
- תאונות שהתרחשו אחרי 1.1.2010 – באופן הבא:
- אם פונית על ידי אמבולנס רגיל (לא טיפול נמרץ) ולא אושפזת ביום האירוע – חברת הביטוח תשלם. שלם את החשבון במועד והעבר אלינו את הקבלה.
- אם פונית באמבולנס טיפול נמרץ ו/או אושפזת – קופת החולים שלך תשלם.
- אם התאונה מוגדרת כתאונת עבודה – עליך להפנות את הדרישה לביטוח לאומי.
התאונה נגרמה באשמתי. האם מגיע לי פיצוי בגין פציעתי?
כן. בתביעה לפיצויים, כאשר נגרם נזק גוף אין חשיבות לשאלה מי אשם בגרימת התאונה.
בימי הלחימה עד כה לצד הפגיעות הכואבות בנפש נפגע גם רכוש.
חשוב לדעת שבהתאם לחוק* הפיצוי על נזקים הנגרמים מטרור או מלחמה לרכוש ניתן ע״י מס רכוש.
על מנת לפתוח תהליך לפיצוי, יש לפתוח תביעה באתר מס רכוש.
לנוחיותכם מצורף קישור לפתיחת התביעה:
לפתיחת תביעה כנסו לכאן
לאחר מילוי הפרטים תקבלו מספר פניה, ובשלב הבא יגיע שמאי מטעם מס רכוש להערכת הנזק ולהמשך טיפול בתביעה.
יש לקחת בחשבון שהאזורים שנפגעו נמצאים כיום בשטח צבאי ומסיבה זו רק לאחר אישור מול הגורמים הביטחוניים שניתן להגיע לאזור שבו הבית מצוי, השמאים יצליחו להגיע לשטח.
אנחנו כאן לצידכם, אם חלילה נפגעה הדירה במהלך ימי המלחמה, תוכלו לבחור האם להקפיא את הביטוח ולבצע החלפה לאחר מעבר לדירה חדשה או לבטל את הביטוח ולקבל החזר על התקופה מיום הפגיעה.
חשוב לדעת שביטוח הדירה אומנם אינו מכסה נזקי מלחמה המכוסים בחוק ע״י מס רכוש, אבל ישנם סיכונים אחרים שעדין עלולים לפגוע ברכוש כגון סערה, פריצה, שריפה, שיטפון ועוד. לכן גם בהעדר נוכחות בדירה מומלץ לחדש ולהשאיר את הביטוח בתוקף.
במקרים דחופים, אנו עומדים לשירותכם וערוכים למתן פתרונות מותאמים אישית לכל מקרה.
ביטוח דירה מכיל בתוכו ביטוח על תכולת הדירה ומגן על החפצים היקרים לך בבית, כתוצאה מנזקי פריצה, שריפה, פגעי טבע, שוד, גניבה, הצפה או פגיעה בזדון. ביטוח התכולה מבטיח שבמקרה הצורך יוענק לך פיצוי בגין הרכוש שנגנב או ניזוק.
מהו ביטוח מבנה לדירה?
ביטוח מבנה מבטיח שאם הבית יפגע, ביטוח המבנה יגן עליך ויכסה את הנזק כך שעלויות תיקון הנכס לא יחולו עליך. הפוליסה מכסה נזקים שנגרמים למבנה הבית, קירות הבית, מרפסות, צנרת וכל מה שצמוד לבית, מפני פגיעה, שריפה, רעידת אדמה, פיצוץ וכדומה. סכום הביטוח למבנה הדירה נקבע לפי ערך הבנייה שלה מחדש.
האם לפצל או לאחד את ביטוח המבנה עם ביטוח התכולה?
כאשר אתם עומדים לבטח דירה, כדאי לאחד את שני הביטוחים. הסיבה לכך היא שאם יש צורך להפעיל את הביטוח, שני ביטוחים נפרדים עולים ביוקר, מאחר שחלה השתתפות עצמית נפרדת על כל ביטוח. בנוסף, פוליסה משולבת מעניקה לכם כיסויים חשובים כגון, חבות מעבידים לעובדי משק הבית וכיסוי לתביעות צדדים שלישיים.
כיצד נקבע ערך תכולת דירה בתחילת תקופת הביטוח?
ביטוח תכולת דירה נקבע על סמך הצהרה שנותן המבוטח לחברת הביטוח או באמצעות בדיקה שעושה בדירה סוקר מטעם חברת הביטוח, כדי להגדיר את שווי הפריטים ועלות הביטוח. אנחנו ממליצים לך לעיין בנוסח המלא והמחייב של פוליסת מבנה ותכולת דירה, בפרק ביטוחים באתר.
פרצו לדירה שלי. מה לעשות?
- לדווח למשטרה.
- לדווח לסוכן הביטוח.
- פתיחת תביעה דיגיטלית אונליין באזור האישי שלך. בצירוף אישור המשטרה.
דלפו מביתי מים לבית השכנים. מה לעשות?
- במקרה של פוליסות שתקפן החל מיום 3.9.2017, במסגרתן נרכש כיסוי לביטוח נזקי מים למבנה, עם שירות המבוצע באמצעות שרברבים המצויים בהסדר עם החברה, יש לדווח על המקרה למוקד פניות מבוטחים 073-2076088.
- אם הכיסוי הינו שרברב פרטי יש להזמין, בתיאום עם הסוכן, שרברב לבדיקת מקור הנזילה ולמלא טופס תביעה, אותו ניתן להוריד מאתר החברה. במידת הצורך, ימונה שמאי להערכת הנזקים.
נשרף לי הבית. מה לעשות?
לדווח מיידית לסוכן הביטוח ולכיבוי אש ולמלא טופס תביעה.
שמאי ימונה בתיאום עם הסוכן.
דולפים לי מים מביתו של השכן. מה לעשות?
לדווח לשכן. אם הבעיה אינה מטופלת לשביעות רצונך, יש למלא טופס תביעה ולדווח לסוכן הביטוח.
הנחיות נוספות נמצאות בדף תביעות.
במידה והינכם ממשיכים את השהות בחו”ל לאור המצב הביטחוני אנא פנו אלינו להארכת הביטוח.
חשוב להישאר בחו״ל עם כיסוי ביטוחי בתוקף ולכן במקרה של ביטול טיסה ע״י חברת התעופה ביטוח חקלאי מעניקה למבוטחיה הארכה של 72 שעות ללא עלות נוספת .
ביטוח נסיעות לחו״ל אינו מכסה הוצאות שהייה ולינה.
חשוב לשמור על הכיסוי הביטוחי למצבים הרפואיים, במידה והשהות שלך מתארכת מעבר למתוכנן מומלץ ליצור איתנו קשר להארכת הביטוח.
מחכים לכם בבית ומקווים שתחזרו לארץ בשלום ובמהרה.
במידה ובחרתם שלא לטוס לחו”ל בעת הזו בעקבות המצב, ניתן לבטל את הביטוח ולקבל זיכוי מלא.
ביטוח נסיעות לחו”ל מותאם לכל תרחיש, וניתן לרכוש אותו 180 יום לפני מועד הטיסה.
כל בקשה לרכישת ביטוח כפופה לכללי ההצטרפות של ביטוח חקלאי, לחיתום רפואי ולתנאי הפוליסה, חריגיה וסייגיה.
לאילו גילאים רוכשים ביטוח נסיעות לחו”ל?
לכל גיל ולכל מצב רפואי, בכפוף לחיתום רפואי.
לאילו תקופות מיועד הביטוח?
משך הביטוח המירבי נקבע בהתאם לגיל ולמצב רפואי:
גיל |
תקופה מרבית |
תקופה מרבית כולל החמרה |
0-60 |
180 |
120 |
61-70 |
120 |
90 |
71-80 |
60 |
30 |
81-90 |
21 |
14 |
91+ |
יבוצע חיתום פרטני -ע”פ החלטת חתם רפואי |
תהליכי הקבלה לביטוח כפופים לחיתום רפואי.
אפשר לבטל את הפוליסה שרכשתי, ולקבל את דמי הביטוח בחזרה?
כן! ההחזר יהיה יחסי בהתאם לימים שלא נוצלו. בנוסף, חשוב לבדוק שלא הוגשה תביעת ביטוח מכוח הפוליסה.
במקרה של תביעה בגין ביטול נסיעה, יש לבצע את הפעולות הבאות:
להגיש תביעה באזור האישי, בצירוף המסמכים הבאים:
- במקרה של פטירה – תעודת פטירה.
- במקרה של ביטול או קיצור נסיעה מסיבה רפואית – תיעוד מגורם רפואי מוסמך, המפרט את המצב הרפואי בגינו בוטלה או קוצרה הנסיעה.
- במקרה של קיצור נסיעה – יש צורך בהמלצת רופא לקיצור הנסיעה.
- במקרה של אשפוז או ביקור במיון – יש לצרף את סיכום האשפוז/ביקור במיון, כולל האבחנה הרפואית, ההמלצות רפואיות, אם ניתנו.
- במקרה של תאונת דרכים, אירוע פלילי או כל אירוע הדורש התערבות של משטרה – דו”ח משטרה מהמשטרה המקומית בה קרה האירוע .
- תיעוד הזמנת מרכיבי הנסיעה, ההודעה על ביטול הנסיעה, אסמכתאות על גובה דמי הביטול/גובה ההחזרים להם זכאי המבוטח (שינוי כרטיס טיסה, חיובים עבור מלונות).
* יתכן שיתבקשו מסמכים נוספים, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
לקבלת פרטים על זכאות להחזר דמי ביטוח, אפשר לפנות למרכז השירות והתביעות שלנו:
- שעות הפעילות: א-ה 08:30-16:00
- טלפון מישראל: 8088*
- טלפון מחו”ל: 972-3-5632800
האם ניתן לרכוש כיסוי ספורט אתגרי/חורף, אחרי היציאה מהארץ?
כן. אפשר ניתן להרחיב את הכיסוי לספורט אתגרי/ספורט חורף עד ל-24 שעות לפני תחילת הפעילות. ההרחבה כפופה לתנאי הפוליסה ולמצב הרפואי שלך.
האם ניתן לרכוש כיסוי הרחבה לכבודה, אחרי היציאה מהארץ?
לא. אפשר לרכוש את הכיסוי רק לפני היציאה מישראל.
איך מאריכים את הביטוח?
פשוט נכנסים לאזור האישי באתר ומאריכים.
כל עוד תקופת הביטוח המקסימלית על פי הפוליסה לא הסתיימה, ניתן להאריך עד לתקופת הביטוח המרבית.
נאלצת לבטל או לקצר את הנסיעה מסיבות רפואיות?
כדי לקבל החזר ביעילות ובמהירות, מגישים תביעה באזור האישי ושולחים אלינו את כל המסמכים והניירת.
החלטתי לקצר את הנסיעה. האם אפשר לקבל את ההפרש על דמי הביטוח בחזרה?
כן! ההחזר יהיה יחסי בהתאם לימים שלא נוצלו. בנוסף, חשוב לבדוק שלא הוגשה תביעת ביטוח מכוח הפוליסה.
לקבלת פרטים על זכאות להחזר דמי ביטוח, אפשר לפנות למרכז השירות והתביעות שלנו:
- שעות הפעילות: א-ה 08:30-16:00
- טלפון מישראל: 8088*
- טלפון מחו”ל: 972-3-5632800
התגלו אצלי חום/תסמיני קורונה לפני עלייה למטוס בחו”ל. האם הפוליסה מכסה הארכת שהות והוצאות נלוות?
אם רכשת הרחבה לביטול/קיצור נסיעה, הפוליסה מכסה הפסד תשלומים עקב הארכת שהות, כרטיס טיסה חלופי והוצאות לינה עד 1,000$. אפשר להרחיב את גובה הכיסוי עד ל-6,000$, מתוכם 2,000$ לכרטיס טיסה בעלות נוספת. הכיסוי מיועד למבוטח ו/או למשפחה גרעינית ו/או למלווה, שרכשו את ההרחבה.
נדרשתי להאריך/לקצר את השהות בחו”ל, עקב סגר במדינה שבה אני שוהה. האם יש לזה כיסוי?
במקרה כזה, הפוליסה תכסה הפסד תשלומים עקב קיצור שהות או הארכת שהות, כרטיס טיסה חלופי והוצאות לינה בחו”ל עד 1000$. אפשר להרחיב את גובה הכיסוי לעד ל-6,000$, מתוכם 2,000$ עבור הוצאות טיסה, בעלות נוספת.
אני בחו”ל ויש חשש שנדבקתי בקורונה. מה עושים?
אפשר לפנות למוקד הסיוע הרפואי לשוהים בחו”ל, לקבלת הנחיות להמשך טיפול:
- IMA – מתן סיוע רפואי למטיילים בחו”ל במקרי חירום רפואיים בכל רחבי הארץ – 27/4
- WhatsAppחירום: 972-54-9940911
- טלפון: 972-3-9206923
- מייל: BTHmadtravel@ima-mc.com
- סקייפ: assistance.ima
אם יהיה צורך בטיפול רפואי, הוא יכוסה במסגרת ההוצאות הרפואיות, בכפוף לתנאי הפוליסה שברשותך.
קיבלתי תוצאה חיובית בבדיקת קורונה בחו”ל. האם יש כיסוי לטיפול רפואי בחו”ל ולהטסה חזרה לישראל?
הביטוח שלנו מכסה אותך בכל צורך רפואי חירום, שמתעורר במהלך שהות בחו”ל וכולל הוצאות טיפול רפואי במחלה שנגרמת מוירוס הקורונה. כל עלויות השירותים הרפואיים, הנדרשים לטיפול במחלה, כלולות בכיסוי באופן מלא ועד לתקרת הפוליסה.
הטסה חזרה לישראל כלולה במסגרת הכיסוי, רק עבור מקרים רפואיים שמצדיקים הטסה רפואית, בכפוף להוראות משרד הבריאות בישראל והוראות השלטונות המקומיים במקום שהייתך, ובכפוף להיתכנות רפואית ומנהלית.
נדבקתי בקורונה ונתקעתי בחו”ל, מעבר לתקופת הביטוח. האם מגיע לי כיסוי כלשהו?
הפוליסה כוללת כיסוי להוצאות רפואיות בחו”ל, כולל תרופות מרשם. בנוסף, רצוי לרכוש כיסוי ייעודי לתרחישי מגיפה, שמכסה הוצאות לינה מעבר לתקופת הביטוח ושינוי כרטיס טיסה חזרה לישראל.
אושפזתי עם קורונה בבית חולים בחו”ל ועלי לשלם. מהי הדרך הכי מהירה לקבל מכם סיוע?
ניתן לפנות לשירותי החירום של IMA 24/7, ואנחנו נדאג ליצור קשר ישירות עם בית החולים ולאשר את הטיפול והתשלום מול בית החולים, ככל האפשר:
- WhatsApp חירום: 972-54-9206902
- טלפון: 972-3-9206923
- מייל: BTHmadtravel@ima-mc.com
- סקייפ: assistance.ima
רכשתי הרחבה לקיצור נסיעה ועקב התפשטות נגיף הקורונה ביעד שאני שוהה בו, ברצוני לקצר את הנסיעה ולחזור לישראל לפני הזמן המתוכנן. האם תכסו את ההוצאות שיגרמו מקיצור הנסיעה?
לא, ההרחבה לקיצור נסיעה כוללת החזר בגין הוצאות הנסיעה, עבור אירוע רפואי שאירע בחו”ל והתקבלה המלצת רופא לקצר את הנסיעה. אין כיסוי למקרה של חזרה מוקדמת לישראל, עקב חשש מהידבקות בנגיף הקורונה.
אני או אחד מילדיי בבידוד על פי דיווח למשרד הבריאות ,ולא נוכל לממש נסיעה שחלה במהלך השבועיים הקרובים. האם מגיע לי החזר על פי הפוליסה?
הזכאות מותנית ברכישת כיסוי ייעודי לביטול וקיצור נסיעה, שכולל החזר עבור כרטיס הטיסה בלבד, עד לתקרה של 400$, במקרה בו חויבת לשהות בבידוד לפני היציאה לחו”ל. חשוב להדגיש שהזכאות לכיסוי כפופה ל-3 ימי המתנה שמתחילים ביום רכישת ההרחבה.
נחתתי בחו”ל והמזוודה שלי מאחרת. מה עושים?
לא להילחץ. אנחנו כאן:
-
- ניגשים לדלפק של חברת התעופה ומבקשים אישור שהמזוודה מאחרת.
- במהלך 72 השעות הבאות, נכנסים לאור האישי ומעלים את האישור.
- אנחנו נשלח לך 200$ ב-BIT או בהעברה בנקאית, לצורך רכישת מוצרים חיוניים
נגנב לי הטלפון/מחשב/טאבלט. מה עושים?
- בשלב הראשון, הולכים למשטרה ומקבלים אישור על כך שהמכשיר נגנב.
- לאחר מכן, פותחים תביעה באזור האישי ומעלים את אישור המשטרה וקבלה על הרכישה של המכשיר.
- אנחנו נבחן את התביעה ונזכה אותך ב-BIT, בהתאם לסכום התביעה ועלות המכשיר (חשוב לשים לב לתקרה הכיסוי ולעלות ההשתתפות העצמית).
איך מגישים תביעה?
באזור האישי שלך ניתן לפתוח, לנהל ולעקוב אחר תביעות, בלחיצת כפתור.
כניסה ישירה לאזור האישי>>
במקרה של אבדן מזוודות:
- אם האירוע קרה במהלך טיסה, ניגשים לחברת התעופה ומדווחים
- מגישים תביעה בחברת התעופה ומבקשים אישור רשמי
- מגישים תביעה באזור האישי: ממלאים את פרטי התביעה ושולחים אישור דיווח של חברת התעופה, אישור על תשובתה של חברת התעופה, קבלות רכישה של הציוד שאבד ומסמך שמציין את עלותו.
במקרה של תביעת ביטול נסיעה
נכנסים לאזור האישי, ממלאים את פרטי התביעה ומצרפים קבלות על תשלום ומסמך רפואי, שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, אנחנו נעדכן אותך בהקדם. אם התביעה מאושרת, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינת או באמצעות העברה בנקאית/BIT, לפי בחירתך.
במקרה של גניבה
נכנסים לאזור האישי, ממלאים את פרטי התביעה ומצרפים דו”ח משטרתי או אישור של מוביל אווירי או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.
במקרה של גניבת טלפון נייד בחו”ל
אם רכשת את הכיסוי, אפשר להיות שקטים:
- מתקשרים מיד לחברת הסלולר שלך ומבקשים לנתק את הקו.
- מבקשים אישור ניתוק קו, כדי לצרף תביעה.
- ניגשים לתחנת המשטרה המקומית, מדווחים על הגניבה ומקבלים אישור רשמי.
- נכנסים לאזור האישי, ממלאים את פרטי התביעה ומצרפים אישור מהמשטרה המקומית על גניבת המכשיר ואישור ניתוק קו מחברת הסלולר/אישור רכישת סים מקומי. אם המכשיר שנגנב נרכש בשנה האחרונה, מצרפים גם את קבלת הרכישה.
אנחנו זמינים עבורך גם במרכז השירות והתביעות שלנו
- שעות הפעילות: א-ה 08:30-16:00
- טלפון מישראל: 8088*
- טלפון מחו”ל: 972-3-5632800
לפרטים נוספים, מומלץ לקרוא את הפוליסה המלאה באתר.
אם יתעורר צורך בפעולת חילוץ או בהטסה רפואית, הדבר יתבצע בכפוף לקיומו של צורך רפואי ובהתאם לתנאי הפוליסה ולהוראות משרד הבריאות והגורמים הרשמיים במקום הימצאותו של המבוטח:
MAGNUS – איתור וחילוץ במקרה של אובדן קשר ומצבי חירום, בקרב השוהים בחו”ל, 24/7
- WhatsAppחירום: 972-50-8899698
- טלפון: 972-3-6006505
במקרה של מקרים רפואיים שונים, מוקד החירום שלנו זמין 24/7, כדי לספק לך הכוונה ולהפנות אותך לשירות המתאים ביותר באזור שלך.
IMA – מתן סיוע רפואי למטיילים בחו”ל במקרי חירום רפואיים:
- WhatsAppחירום: 972-54-9940911
- טלפון: 972-3-9206923
- מייל: BTHmadtravel@ima-mc.com\
חשוב לדעת שבהתאם לחוק, הפיצוי על נזקים הנגרמים מטרור או מלחמה ניתן ע״י מס רכוש, גם עבור עסקים.
על מנת לפתוח תהליך לפיצוי, יש לפתוח תביעה באתר מס רכוש.
לנוחיותכם מצורף קישור לפתיחת התביעה:
לפתיחת תביעה כנסו לכאן
לאחר מילוי הפרטים תקבלו מספר פניה, ובשלב הבא יגיע שמאי מטעם מס רכוש להערכת הנזק ולהמשך טיפול בתביעה.
יש לקחת בחשבון כי אזורים שנפגעו נמצאים כיום בשטח צבאי ומסיבה זו רק לאחר אישור מול הגורמים הביטחוניים שניתן להגיע לאזור שבו העסק מצוי, השמאים יצליחו להגיע לשטח.
אנחנו מבינים את הקושי, במידה ואתם זקוקים להכוונה וסיוע מול הרשויות ניתן לפנות אלינו ונסייע.
*הפיצוי על נזקים הנגרמים מטרור או מלחמה ניתן ע״י מס רכוש, בהתאם לתקנות מס רכוש וקרן פיצויים (תשלום פיצויים)(נזק מלחמה ונזק עקיף), תשל”ג- 1973. תביעות ביטוח ייבחנו בהתאם לתנאי הפוליסה, סייגיה וחריגיה.