שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות נפוצות. פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מבית ביטוח חקלאי, מעניקה לכם את כל מה שצריך כדי להרגיש בטוח בחו״ל - בקליק!

שאלות ותשובות לביטוח נסיעות לחו”ל

ביטוח נסיעות לחו”ל מותאם לכל תרחיש, וניתן לרכוש אותו 180 יום לפני מועד הטיסה.

כל בקשה לרכישת ביטוח כפופה לכללי ההצטרפות של ביטוח חקלאי, לחיתום רפואי ולתנאי הפוליסה, חריגיה וסייגיה.

לכל גיל ולכל מצב רפואי, בכפוף לחיתום רפואי.

משך הביטוח המירבי נקבע בהתאם לגיל ולמצב רפואי:

גיל

תקופה מרבית

תקופה מרבית כולל החמרה

0-60

180

120

61-70

120

90

71-80

60

30

81-90

21

14

91+

יבוצע חיתום פרטני -ע”פ החלטת חתם רפואי

תהליכי הקבלה לביטוח כפופים לחיתום רפואי.

איך מאריכים את הביטוח?

פשוט נכנסים לאזור האישי באתר ומאריכים.

כל עוד תקופת הביטוח המקסימלית על פי הפוליסה לא הסתיימה, ניתן להאריך עד לתקופת הביטוח המרבית.

נאלצת לבטל או לקצר את הנסיעה מסיבות רפואיות?

כדי לקבל החזר ביעילות ובמהירות, מגישים תביעה באזור האישי ושולחים אלינו את כל המסמכים והניירת.

החלטתי לקצר את הנסיעה. האם אפשר לקבל את ההפרש על דמי הביטוח בחזרה?

כן! ההחזר יהיה יחסי בהתאם לימים שלא נוצלו. בנוסף, חשוב לבדוק שלא הוגשה תביעת ביטוח מכוח הפוליסה.

לקבלת פרטים על זכאות להחזר דמי ביטוח, אפשר לפנות למרכז השירות והתביעות שלנו:

  • שעות הפעילות: א-ה 08:30-16:00
  • טלפון מישראל: 8088*
  • טלפון מחו”ל: 972-3-5632800

אפשר לבטל את הפוליסה שרכשתי, ולקבל את דמי הביטוח בחזרה?

כן! ההחזר יהיה יחסי בהתאם לימים שלא נוצלו. בנוסף, חשוב לבדוק שלא הוגשה תביעת ביטוח מכוח הפוליסה.

במקרה של תביעה בגין ביטול נסיעה, יש לבצע את הפעולות הבאות:

להגיש תביעה באזור האישי, בצירוף המסמכים הבאים:

  • במקרה של פטירה – תעודת פטירה.
  • במקרה של ביטול או קיצור נסיעה מסיבה רפואית – תיעוד מגורם רפואי מוסמך, המפרט את המצב הרפואי בגינו בוטלה או קוצרה הנסיעה.
  • במקרה של קיצור נסיעה – יש צורך בהמלצת רופא לקיצור הנסיעה.
  • במקרה של אשפוז או ביקור במיון – יש לצרף את סיכום האשפוז/ביקור במיון, כולל האבחנה הרפואית, ההמלצות רפואיות, אם ניתנו.
  • במקרה של תאונת דרכים, אירוע פלילי או כל אירוע הדורש התערבות של משטרה – דו”ח משטרה מהמשטרה המקומית בה קרה האירוע .
  • תיעוד הזמנת מרכיבי הנסיעה, ההודעה על ביטול הנסיעה, אסמכתאות על גובה דמי הביטול/גובה ההחזרים להם זכאי המבוטח (שינוי כרטיס טיסה, חיובים עבור מלונות). 

* יתכן שיתבקשו מסמכים נוספים, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

לקבלת פרטים על זכאות להחזר דמי ביטוח, אפשר לפנות למרכז השירות והתביעות שלנו:

  • שעות הפעילות: א-ה 08:30-16:00
  • טלפון מישראל: 8088*
  • טלפון מחו”ל: 972-3-5632800

 

כן. אפשר ניתן להרחיב את הכיסוי לספורט אתגרי/ספורט חורף עד ל-24 שעות לפני תחילת הפעילות. ההרחבה כפופה לתנאי הפוליסה ולמצב הרפואי שלך.

לא. אפשר לרכוש את הכיסוי רק לפני היציאה מישראל.

 

לא להילחץ. אנחנו כאן:

    • ניגשים לדלפק של חברת התעופה ומבקשים אישור שהמזוודה מאחרת.
    • במהלך 72 השעות הבאות, נכנסים לאור האישי ומעלים את האישור.
    • אנחנו נשלח לך 200$ ב-BIT או בהעברה בנקאית, לצורך רכישת מוצרים חיוניים.

התגלו אצלי חום/תסמיני קורונה לפני עלייה למטוס בחו”ל. האם הפוליסה מכסה הארכת שהות והוצאות נלוות?

אם רכשת הרחבה לביטול/קיצור נסיעה, הפוליסה מכסה הפסד תשלומים עקב הארכת שהות, כרטיס טיסה חלופי והוצאות לינה עד 1,000$. אפשר להרחיב את גובה הכיסוי עד ל-6,000$, מתוכם 2,000$ לכרטיס טיסה בעלות נוספת. הכיסוי מיועד למבוטח ו/או למשפחה גרעינית ו/או למלווה, שרכשו את ההרחבה.

נדרשתי להאריך/לקצר את השהות בחו”ל, עקב סגר במדינה שבה אני שוהה. האם יש לזה כיסוי?

במקרה כזה, הפוליסה תכסה הפסד תשלומים עקב קיצור שהות או הארכת שהות, כרטיס טיסה חלופי והוצאות לינה בחו”ל עד 1000$. אפשר להרחיב את גובה הכיסוי לעד ל-6,000$, מתוכם 2,000$ עבור הוצאות טיסה, בעלות נוספת.

אני בחו”ל ויש חשש שנדבקתי בקורונה. מה עושים?

אפשר לפנות למוקד הסיוע הרפואי לשוהים בחו”ל, לקבלת הנחיות להמשך טיפול:  

  • IMA – מתן סיוע רפואי למטיילים בחו”ל במקרי חירום רפואיים בכל רחבי הארץ – 27/4
  • WhatsAppחירום: 972-54-9940911
  • טלפון: 972-3-9206923
  • מייל: BTHmadtravel@ima-mc.com
  • סקייפ: assistance.ima

אם יהיה צורך בטיפול רפואי, הוא יכוסה במסגרת ההוצאות הרפואיות, בכפוף לתנאי הפוליסה שברשותך.

קיבלתי תוצאה חיובית בבדיקת קורונה בחו”ל. האם יש כיסוי לטיפול רפואי בחו”ל ולהטסה חזרה לישראל?

הביטוח שלנו מכסה אותך בכל צורך רפואי חירום, שמתעורר במהלך שהות בחו”ל וכולל הוצאות טיפול רפואי במחלה שנגרמת מוירוס הקורונה. כל עלויות השירותים הרפואיים, הנדרשים לטיפול במחלה, כלולות בכיסוי באופן מלא ועד לתקרת הפוליסה.

הטסה חזרה לישראל כלולה במסגרת הכיסוי, רק עבור מקרים רפואיים שמצדיקים הטסה רפואית, בכפוף להוראות משרד הבריאות בישראל והוראות השלטונות המקומיים במקום שהייתך, ובכפוף להיתכנות רפואית ומנהלית.

נדבקתי בקורונה ונתקעתי בחו”ל, מעבר לתקופת הביטוח. האם מגיע לי כיסוי כלשהו?

הפוליסה כוללת כיסוי להוצאות רפואיות בחו”ל, כולל תרופות מרשם.  בנוסף, רצוי לרכוש כיסוי ייעודי לתרחישי מגיפה, שמכסה הוצאות לינה מעבר לתקופת הביטוח ושינוי כרטיס טיסה חזרה לישראל.

אושפזתי עם קורונה בבית חולים בחו”ל ועלי לשלם. מהי הדרך הכי מהירה לקבל מכם סיוע?

ניתן לפנות לשירותי החירום של IMA 24/7, ואנחנו נדאג ליצור קשר ישירות עם בית החולים ולאשר את הטיפול והתשלום מול בית החולים, ככל האפשר:

  • WhatsApp חירום: 972-54-9206902
  • טלפון: 972-3-9206923
  • מייל: BTHmadtravel@ima-mc.com
  • סקייפ: assistance.ima

רכשתי הרחבה לקיצור נסיעה ועקב התפשטות נגיף הקורונה ביעד שאני שוהה בו, ברצוני לקצר את הנסיעה ולחזור לישראל לפני הזמן המתוכנן. האם תכסו את ההוצאות שיגרמו מקיצור הנסיעה?

לא, ההרחבה לקיצור נסיעה כוללת החזר בגין הוצאות הנסיעה, עבור אירוע רפואי שאירע בחו”ל והתקבלה המלצת רופא לקצר את הנסיעה. אין כיסוי למקרה של חזרה מוקדמת לישראל, עקב חשש מהידבקות בנגיף הקורונה.

אני או אחד מילדיי בבידוד על פי דיווח למשרד הבריאות ,ולא נוכל לממש נסיעה שחלה במהלך השבועיים הקרובים. האם מגיע לי החזר על פי הפוליסה?

הזכאות מותנית ברכישת כיסוי ייעודי לביטול וקיצור נסיעה, שכולל החזר עבור כרטיס הטיסה בלבד, עד לתקרה של 400$, במקרה בו חויבת לשהות בבידוד לפני היציאה לחו”ל. חשוב להדגיש שהזכאות לכיסוי כפופה ל-3 ימי המתנה שמתחילים ביום רכישת ההרחבה.

  • בשלב הראשון, הולכים למשטרה ומקבלים אישור על כך שהמכשיר נגנב.
  • לאחר מכן, פותחים תביעה באזור האישי ומעלים את אישור המשטרה וקבלה על הרכישה של המכשיר.
  • אנחנו נבחן את התביעה ונזכה אותך ב-BIT, בהתאם לסכום התביעה ועלות המכשיר (חשוב לשים לב לתקרה הכיסוי ולעלות ההשתתפות העצמית).

 

 

מוקד החירום שלנו זמין 24/7, כדי לספק לך הכוונה ולהפנות אותך לשירות המתאים ביותר באזור שלך.

IMA – מתן סיוע רפואי למטיילים בחו”ל במקרי חירום רפואיים:

באזור האישי שלך ניתן לפתוח, לנהל ולעקוב אחר תביעות, בלחיצת כפתור.
כניסה ישירה לאזור האישי>>

במקרה של אבדן מזוודות:

  • אם האירוע קרה במהלך טיסה, ניגשים לחברת התעופה ומדווחים
  • מגישים תביעה בחברת התעופה ומבקשים אישור רשמי
  • מגישים תביעה באזור האישי: ממלאים את פרטי התביעה ושולחים אישור דיווח של חברת התעופה, אישור על תשובתה של חברת התעופה, קבלות רכישה של הציוד שאבד ומסמך שמציין את עלותו.

במקרה של תביעת ביטול נסיעה

נכנסים לאזור האישי, ממלאים את פרטי התביעה ומצרפים קבלות על תשלום ומסמך רפואי, שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, אנחנו נעדכן אותך בהקדם. אם התביעה מאושרת, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינת או באמצעות העברה בנקאית/BIT, לפי בחירתך. 

במקרה של גניבה

נכנסים לאזור האישי, ממלאים את פרטי התביעה ומצרפים דו”ח משטרתי או אישור של מוביל אווירי או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.

במקרה של גניבת טלפון נייד בחו”ל

אם רכשת את הכיסוי, אפשר להיות שקטים:

  • מתקשרים מיד לחברת הסלולר שלך ומבקשים לנתק את הקו.
  • מבקשים אישור ניתוק קו, כדי לצרף תביעה.
  • ניגשים לתחנת המשטרה המקומית, מדווחים על הגניבה ומקבלים אישור רשמי.
  • נכנסים לאזור האישי, ממלאים את פרטי התביעה ומצרפים אישור מהמשטרה המקומית על גניבת המכשיר ואישור ניתוק קו מחברת הסלולר/אישור רכישת סים מקומי. אם המכשיר שנגנב נרכש בשנה האחרונה, מצרפים גם את קבלת הרכישה.

אנחנו זמינים עבורך גם במרכז השירות והתביעות שלנו

  • שעות הפעילות: א-ה 08:30-16:00
  • טלפון מישראל: 8088*
  • טלפון מחו”ל: 972-3-5632800

לפרטים נוספים, מומלץ לקרוא את הפוליסה המלאה באתר.

אם יתעורר צורך בפעולת חילוץ או בהטסה רפואית, הדבר יתבצע בכפוף לקיומו של צורך רפואי ובהתאם לתנאי הפוליסה ולהוראות משרד הבריאות והגורמים הרשמיים במקום הימצאותו של המבוטח:

MAGNUS – איתור וחילוץ במקרה של אובדן קשר ומצבי חירום, בקרב השוהים בחו”ל, 24/7

  • WhatsAppחירום: 972-50-8899698
  • טלפון: 972-3-6006505

IMAמתן סיוע רפואי למטיילים בחו”ל במקרי חירום רפואיים, 24/7