תביעות דירה - נזק למבנה, לתכולה או לצנרת

מה צריך לעשות?

פעולות בקליק

הסבר על תהליך התביעה

מה עושים עכשיו?

אנחנו נעשה הכל, כדי להחזיר את המצב לקדמותו, ננחה אותך מה לעשות, שלב אחרי שלב.

נזקי רכוש

יש לדווח בהקדם על האירוע. ניתן לפנות אל סוכן הביטוח שלכם או ישירות אלינו, דרך האתר.

נזקי צנרת

  • במידה ורכשת פוליסה עם שרברב בהסדר: עליך לדווח על המקרה למוקד פנויות מבוטחים בטלפון שמספרו 03-5632899
  • במידה ורכשת פוליסה עם כיסוי לכל שרברב: עליך להגיש פתיחת תביעה דיגיטלית מהאתר.

מוקד שירות הלקוחות זמין למבוטחינו 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה, למעט בערב יום כיפור משעה  14:00 וביום כיפור, עד שעתיים לאחר תום הצום.

2. לאחר קבלת הדיווח, ובמידת הצורך תשלח חברת ביטוח חקלאי שמאי לבדיקת הנזק.

 חשוב לדעת – אין לתקן נזק ללא בדיקת שמאי, אלא עם קבלת אישור לכך ממחלקת התביעות.

3. לאיתור שרברב בדחיפות, פונים לאחד הספקים ברשימת השרברבים שבהסדר ומעבירים לנו את פרטיו.

4. המסמכים הנדרשים לצורך הגשת תביעה:

  • טופס תביעה
  • אישור משטרה במקרה של אירוע פלילי
  • אסמכתאות לגבי הרכוש שאבד או ניזוק
  • תמונות הנזק
  • הערכת תכשיטים ממעריך מוסמך
  • דו”ח סוקר (אם לא נערך על ידי ביטוח חקלאי) 

ניתן לשלוח טופס תביעה גם באופנים הבאים:

  • דוא”ל – לכתובת Claims-P@bth.co.il.
  • WhatsApp – לטלפון שמספרו 03-5632888
  • דואר – לכתובת “ביטוח חקלאי אגודה שיתופית מרכזית בע”מ”, מחלקת תביעות, מדור תביעות רכוש, רחוב מיטב 11, תל אביב 6789812.