מדיניות הפרטיות

מדיניות הפרטיות

מדיניות פרטיות זו (“מדיניות הפרטיות”) מתארת בקווים כלליים את האופן בו פועלת ביטוח חקלאי – אגודה שיתופית מרכזית בע”מ (“ביטוח חקלאי”) בקשר עם מידע ו/או מידע אישי, כהגדרתם בחוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981 (“מידע”, “מידע אישי” ו-“חוק הגנת הפרטיות” בהתאמה), שנמסר ו/או נאסף אודות לקוחות (כהגדרתם להלן) ו/או אחרים שלגביהם מוסר הלקוח מידע (“מקורבים”), בין באמצעות אתר האינטרנט שלנו, בין במסגרת המוצרים והשירותים שאנו מספקים ובין בדרכים אחרות.

אנו מכבדים את פרטיות לקוחותינו, ואוספים ומעבדים את המידע ו/או המידע האישי על מנת לאפשר לנו לספק ללקוחותינו את השירותים והמוצרים שלנו ולהגן על אינטרסים לגיטימיים, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ולשאר ההוראות החוקיות והרגולטוריות החלות עלינו, לרבות הוראות הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, כמפורט להלן.     
יתכן שיחולו שינויים במדיניות פרטיות זאת מעת לעת, בהתאם לצורך ו/או לשינויים בדין, לפי שיקול דעתה המלא של ביטוח חקלאי. עדכונים אלה יפורסמו באתר, ותחולתם היא מיד עם פרסומם. לכן, אנו ממליצים לעיין מעת לעת במדיניות הפרטיות, על מנת להתעדכן בשינויים במדיניות הפרטיות.
מטעמי נוחות נוקט מסמך זה בלשון זכר, ואולם כל הנאמר בו מתייחס לנשים ולגברים כאחד. הכותרות במדיניות פרטיות זו הן לצורכי נוחות בלבד, ואין להתחשב בהן בעת פירוש של תנאי כלשהו מתנאי השימוש או תוקפו.

לעניין מדיניות הפרטיות:

“האתר” – אתר האינטרנט של ביטוח חקלאי.

“לקוח” – לרבות מבוטח, מבוטח פוטנציאלי, תובע ו/או תובע פוטנציאלי, ובמקרים המתאימים – גם משתמש.

“מקורב” – כל אדם שלגביו הלקוח מוסר מידע, לרבות בני משפחה, עובדים, וכל גורם אחר.

“משתמש” – כל העושה שימוש באתר זה ו/או מבקר באתר.

“תובע” – לרבות מי שהציג דרישה למימוש זכויות לפי תנאי פוליסת ביטוח או לפי הוראות הדין הרלוונטיות למימוש זכויות אלו ולרבות צד ג’.

“נתונים” – (אלא אם נכתב אחרת) משמעם, לרבות מידע.

“ערוצים דיגיטליים”- לרבות האתר, דוא”ל, ווטסאפ, SMS.

  1. כללי
    • מדיניות פרטיות זו הינה חלק מתנאי השימוש המופיעים באתר האינטרנט של ביטוח חקלאי (“תנאי השימוש”), ולמונחים שאינם מוגדרים במדיניות הפרטיות תהא המשמעות אשר ניתנה להם בתנאי השימוש. הגדרות שלא הוגדרו במדיניות הפרטיות ו/או בתנאי השימוש במפורש תהא להם המשמעות הקבועה להם בחוק הגנת הפרטיות. מובהר במפורש כי סעיף 11 (דין, שיפוט ושונות) של תנאי השימוש, יחול על מדיניות הפרטיות.
    • אין חובה חוקית על לקוחות ומקורבים למסור את הנתונים שנאספים על ידי ביטוח חקלאי, והנתונים ייאספו לפי רצונם החופשי. יחד עם זאת, אי מסירת נתונים ו/או סירוב לאפשר לביטוח חקלאי לשמור אותם, יכולים שלא לאפשר לה להתקשר בהסכם עם לקוח ו/או לספק שירותים ו/או מוצרים מסוימים (לרבות פוליסות וכתבי שירות), או לספקם באיכות ירודה יותר. חלק מהנתונים נדרשת ביטוח חקלאי לאסוף ולשמור על פי הדין.
    • בנוסף, תשומת הלב כי מסירת מידע שגוי או חלקי עלולה לפגוע באיכות השירותים, ובמקרים מסוימים אף להוות הפרה של תנאי ההתקשרות או עילה לביטולה. בנוסף, מסירת מידע שגוי, בין אם באופן מכוון ובין אם בשגגה, עלולה להוביל לכך שתכתובת לא תגיע ליעדה, לפגוע בשירות, או להביא לטיפול שגוי על ידי האגודה. במסירת מידע לביטוח חקלאי, לקוח מאשר כי הוא מוסר מרצונו החופשי, מידע אמיתי ומדויק. האגודה לא תישא באחריות בגין מידע שגוי שנמסר לה, מכל סיבה שהיא.
    • כל העושה שימוש באתר, ו/או בערוצים הדיגיטליים ו/או באיזה מהמוצרים ו/או השירותים שמספקת ביטוח חקלאי נותן הסכמתו למדיניות הפרטיות, ומקבל על עצמו את תנאיה. אין באמור כדי לגרוע מהסכמה למדיניות פרטיות זו הניתנת בדרך אחרת.
    • ככל שישנם תנאים והסדרים נוספים במסמכים הקשורים במוצרים ו/או בשירותים שמספקת ביטוח חקלאי (לרבות בין היתר, בערוצים דיגיטליים) יחולו תנאים והסדרים אלה אף הם על הלקוחות ו/או המקורבים ו/או אחרים הקשורים באספקת השירותים ו/או המוצרים אותם מספקת ביטוח חקלאי (“ספקי השירותים”) לפי העניין.
    • מידע ומידע אישי אודות מקורבים – כל המוסר מידע על צדדים שלישיים ו/או אחרים (כגון: סוכן – ביחס למידע על לקוחות; לקוח – ביחס למידע על בן משפחה; מעסיק – ביחס למידע על עובד), מתחייב שהוא עושה כן כדין וברשות. בכלל זאת, לקוחות המספקים מידע אודות מקורבים מצהירים, כי יידעו מראש את אותם מקורבים כי יימסר מידע אודותם וכי קיבלו את הסכמתם למסירת המידע ולשימוש שיעשה בו בהתאם למדיניות הפרטיות.
  1. איסוף המידע
    • הנתונים נאספים באמצעות האתר או באופן אחר במסגרת השירותים ו/או המוצרים ו/או התקשרויות של ביטוח חקלאי ו/או תאגידים שבשליטתה (“הקבוצה”*) ו/או מי מטעמה. בין היתר נאספים נתונים שנמסרים בטפסי הצטרפות, טפסי תביעות, שיחות טלפון, התכתבויות, גלויות ומידע שיגיע מסוכני ביטוח, סוקרים, שמאים, חוקרים פרטיים, מומחים שונים (למשל רפואיים), עדים, ספקי השירותים, נתונים הנאספים משימוש הלקוח בערוצים דיגיטליים (לרבות דוא”ל ומסרונים סלולריים) ועוד.
      *”הקבוצה” (קבוצת ביטוח חקלאי) – בנוסף לאגודה, בקבוצת ביטוח חקלאי נכללת גם ביטוח חקלאי סוכנות לביטוח בע”מ, ח.פ. 514855634.
    • סוג הנתונים שנאספים ועיבודם תלויים בסוג הקשר של הקבוצה עם כל לקוח. בין היתר, איסוף ועיבוד הנתונים יכול שיעשה במערכות ממוחשבות ו/או בערוצים דיגיטליים, על מנת לספק את השירותים ו/או המוצרים אותם הקבוצה מספקת ולהגן על אינטרסים לגיטימיים של הקבוצה, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, ולשאר ההוראות הדין והרגולציה שחלות על הקבוצה.
    • מידע שנאסף נשמר במאגרי המידע של ביטוח חקלאי.
  1. איזה מידע נאסף?
    • הקבוצה אוספת מידע ומידע אישי הקשור לאספקת המוצרים והשירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה. מידע זה עשוי לכלול, בהתאם לשירות או המוצר או מהות הקשר עם הלקוח, בין היתר את המידע הבא:
      • מידע מזהה ופרטי התקשרות, כולל שם, מספרי זיהוי (כגון מס’ תעודת זהות, דרכון, רישיון נהיגה), תאריכים שונים (לידה, קבלת רישיונות, הנפקת תעודות), סיסמאות, מקום עבודה, כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון, מגדר, צילומים, מעמד אישי, מצב משפחתי, סוג רכב ומספר רישוי.
      • מידע לגבי השכלה, הכשרה מקצועית, רישיונות, רקע תעסוקתי, כישורים, חברויות בארגונים מקצועיים.
      • מידע על מיקום, הכולל מידע על נסיעות לחו”ל, וכתובת מגורים ועבודה.
      • מידע פיננסי כולל פרטי חשבון בנק, פרטי כרטיס אשראי, נתוני אשראי, היסטורית ודירוג אשראי, הכנסה, נכסים ורכוש, צווי הוצאה לפועל, פשיטות רגל וכו’.
        יובהר כי כל המספק לביטוח חקלאי אמצעי תשלום שאינו בבעלותו, לגביית כל תשלום, מצהיר כי הדבר נעשה כדין וברשות, באישור בעל אמצעי התשלום, וכי יידע את בעל אמצעי התשלום וקיבל אישורו מראש לשימוש באמצעי התשלום בבעלותו. יובהר כי בעל אמצעי התשלום עשוי לקבל מביטוח חקלאי דיווח מפורט על השירותים בגינם נגבה.
      • מידע רפואי, בריאותי ואישי, כגון אופי נהיגה והיסטוריית תאונות ותביעות, מידע על מצב רפואי, תרופות, פציעות, טיפולים רפואיים, נכויות, תוצאות בדיקות, הרגלים כגון עישון, שתיית אלכוהול, תכונות פיזיות, והיסטוריה רפואית במשפחה.
      • מידע נוסף שנאסף במקרים מסוימים, כגון במקרים של סוגי ביטוח מסוימים או במקרה של חשש להונאה. מידע זה עשוי לכלול מידע גנטי (בכפוף לכל דין), מידע מחקירות פרטיות ומהליכים משפטיים, מידע ממקורות פומביים וממשלתיים.
      • הקלטות: הקלטות טלפוניות (לצורכי זיהוי, אימות, תיעוד, פיקוח ובקרה) ומידע המופק מהן, לרבות מידע אישי. כמו כן, ביטוח חקלאי שומרת לעצמה את הזכות לתעד ו/או להקליט את כל הפעולות המבוצעות בין משתמש ובין ביטוח חקלאי בערוצים הדיגיטליים השונים (לרבות תיעוד אודות גישה לאזור אישי), וכן עשויה לפי שיקול דעתה המלא, לשמור במאגרי המידע שלה תיעוד של ההקלטות ושל המידע הנמסר לה, בהתאם להוראות הדין.
      • מידע שזמין לשימוש על-פי דין, כגון מידע ממאגרי מידע של המדינה, מאגרי מידע של חברות שירותי נתוני אשראי, ומידע אודות התקשרות קודמת עם מבטחים אחרים, כולל העברה וקבלה של מידע ממאגר המידע המרכזי לאיתור הונאות ביטוח בענף ביטוח רכב וממאגר מידע לפי תקנות ביטוח רכב מנועי (הקמה וניהול של מאגרי מידע), התשס”ד – 2004 וכל מאגר אחר שיוקם על פי דין.
      • מידע הקשור למוצרי הביטוח והשירותים שהקבוצה מספקת ללקוחות, כגון זיהוי של רכוש מבוטח, טיסות לחו”ל, מספרי פוליסות, פרטי כיסוי וסיכון, סיבת נזק, היסטוריית תאונות או נזקים, מעמד הלקוח כמנהל או שותף או אינטרס בעלות או ניהול בארגון, וביטוחים נוספים בבעלות הלקוח.
      • מידע שנאסף בקשר לטיפול בתביעות – בין ביחס ללקוח, למקורבים, או לצדדים שלישיים אחרים (כגון עדים, ניזוקים צד ג’, צדדים מעורבים וכו’)
      • מידע הקשור לפניות למוקד שירות הלקוחות, בשיחה או בפנייה בערוצים הדיגיטליים ומידע המופק מהן (לרבות הקלטות או תרשומות של השיחות).
      • מידע הנאסף באתר או ביתר הערוצים הדיגיטליים, כולל מידע המכיל פרטים אישיים הנמסרים על-ידי לקוחות, מקורבים ומשתמשים, לפי בחירתם, או כאשר ביטוח חקלאי עורכת סקר מקוון על בסיס התנדבותי.
      • מידע הכלול בתשובות שניתנות לשאלות הנשאלות לצורך זיהוי ואבטחה.
      • העדפות שיווקיות, הרגלי צריכה (לדוגמא: עניין בשירותים או מוצרים מסוימים), ומשוב לקוח.
      • מידע ונתונים נוספים כאמור במדיניות פרטיות זו (לרבות מידע נוסף הנאסף באתר – כמפורט בסעיף 8 למדיניות פרטיות זו להלן).
  1. מהן מטרות איסוף ועיבוד המידע?
    • הקבוצה משתמשת במידע הנמסר לה לשם אספקת השירותים ו/או המוצרים על ידה ו/או על ידי ספקי השירותים. בכלל זאת נעשה שימוש במידע למטרות המפורטות להלן:
      • בחינת התקשרות עם לקוחות (לרבות לקוחות פוטנציאליים) ו/או מקורבים ו/או ספקי שירותים ו/או גורמים אחרים.
      • הגשת הצעות והפקת פוליסות במוצרים או טפסי התקשרות בכל הנוגע למגוון המוצרים ו/או השירותים בקבוצה.
      • מתן שירותים ומוצרים, לרבות תקשורת עם הלקוחות והמקורבים בקשר למוצרי הקבוצה, טיפול בתביעות ובבקשות שונות.
      • משלוח מידע על המוצרים ו/או השירותים, לרבות מידע שהקבוצה מחויבת לשלוח ומידע שימושי אחר (ובין היתר, חדשות ועדכונים).
      • מתן הצעות ומידע על מוצרים ושירותים שונים של הקבוצה ו/או צדדים שלישיים.
      • ציות לדרישות חוקיות, כגון חוקי הפיקוח על שירותים פיננסיים וחוקים האוסרים על הלבנת הון; ניהול סיכונים; היענות לצווים שיפוטיים ושלטוניים, כולל של רשויות זרות; הליכים משפטיים; הגנה על זכויות משפטיות של הקבוצה ושל אחרים.
      • קיום נהלים ומדיניות, כגון ביקורת ספרים, אבטחת מידע, חיובים וגביה, המשכיות עסקית והתאוששות מאסון וכן שמירת רשומות ומסמכים.
      • קבלת החלטות על מתן כיסוי ביטוחי או אשראי ובדיקת זכויות מבוטחים לתשלום.
      • שימור קשר עם לקוחות ו/או ספקי שירותים לרבות משלוח מידע מותאם אישית; מתן מענה לצרכים ו/או לבקשות הבהרה או מידע שונות של לקוחות, בין היתר לצורך שיווק מוצרי ביטוח; משלוח הצעות למוצרים ו/או שירותים שונים (של הקבוצה או המסופקים על ידי צדדים שלישיים), דיוור ישיר ופרסומת כהגדרתם להלן.
      • זיהוי ואימות לקוחות, לרבות בעת יצירת קשר עם מוקדי שירות או בפנייה לבקשת מידע.
      • אימות וטיוב המידע שנמצא בקבוצה, לרבות על ידי שימוש במאגרי מידע של צדדים שלישיים (למשל מאגרי מידע של רשויות שביטוח חקלאי רשאית להשתמש בהם, לרבות על ידי הצלבה של מידע שנמצא בביטוח חקלאי).
      • שיפור השירותים והמוצרים של הקבוצה, לרבות ביצוע מחקרי שוק וסקרים ופיתוח מוצרים ו/או שירותים חדשים (לרבות מידע סטטיסטי), ניתוחים ועיבודים סטטיסטיים, ובקרה על טיב השירותים.
      • יצוין, כי עשוי להיעשות שימוש במערכות אוטומטיות ובינה מלאכותית לצורך עיבוד מידע לא מזוהה, לטיוב הצעות למוצרים ושירותים.
      • לצרכים תפעוליים ופעולות בקרה במתן השירות, כגון תחזוקת מערכות מידע, זיהוי מניעה וטיפול באירועי אבטחת מידע וכיו”ב.
      • שמירת תיעוד על פי דין.
      • טיפול בבקשות לעיון במידע ולתיקונו במידת הצורך.
      • העברת מידע לסוכן הביטוח, למבטחי משנה, למוסדות פיננסיים ושותפים עסקיים אחרים, לצורך אספקת שירותים, מוצרים וטיפול בתביעות.
    • הקבוצה עשויה לעשות שימוש במידע גם לשם מניעת הונאה ומימוש זכויותיה וזכויות אחרים על פי דין (לרבות בקשר עם פוליסות של מי מלקוחותיה). בכלל זאת, לשתף את המידע במרשמי התביעות אשר פתוחים בפני מבטחים אחרים. ביטוח חקלאי אף שומרת את הזכות לעשות שימוש במידע מתוך מרשמים שכאלה במסגרת טיפול בתביעות, בהצעות ליתן שירותים ו/או מוצרים ו/או ליתן או לדחות כיסוי ביטוחי.
    • הקבוצה עשויה לעשות שימוש במידע לצורך הגנה על אינטרסים לגיטימיים של הקבוצה ושל צדדים שלישיים, לרבות במקרה בו מסירת המידע נחוצה לפי שיקול דעתה המלא והבלעדי של ביטוח חקלאי, כדי למנוע נזק חמור לגופם ו/או לרכושם של החברה ו/או צדדים שלישיים ו/או על מנת למנוע נזק חמור אחר.
    • לקוחות וספקי שירותים נותנים בזה את הסכמתם לעשות שימוש במידע שימסר (אם ימסר) אודותם, לרבות מכח צווים המתקבלים לפי חוק ההוצאה לפועל, תשכ”ז-1967, ופקודת המסים (גביה), גם מעבר למטרות אותם צווים, לפי המטרות המפורטות במדיניות הפרטיות.
    • ביטוח חקלאי עשויה לבצע באתר סקרים ו/או שאלונים מעת לעת. במסגרת סקרים ו/או שאלונים אלה יתבקשו לקוחות למסור מידע. השתתפות בסקרים אלו הינה על בסיס התנדבותי והלקוחות יכולים לבחור שלא להשתתף, ושלא למסור מידע.
  1. למי המידע יכול להיות מועבר?
    • הקבוצה מעבירה מידע לחברות הקבוצה ולצדדים שלישיים כגון ספקי השירותים. העברת מידע כאמור נעשית למטרות המפורטות במדיניות הפרטיות, על פי דין, לפי הרשאה ו/או לצורך אספקת השירותים ו/או המוצרים של ביטוח חקלאי, על ידי אותם ספקי שירותים ו/או חברות הקבוצה.
    • העברה בינלאומית של מידע – ביטוח חקלאי תהא רשאית להעביר את המידע למטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו, לצדדים במדינות אחרות, אשר ההגנה על המידע בהן עשויה להיות שונה או פחותה מרמת ההגנה על המידע בישראל.
    • העברת המידע נעשית בין היתר לגורמים הבאים:
      • ספקי שירותים, כגון בתי דפוס, שירותי הפצת דיוור, חברות גרירהעורכי דין, רואי חשבון, רופאים, מומחים, סוקרים, מבקרים ושמאים.
      • קבלני משנה בתחומים כמו מוקדי שירות, מערכות מידע, ספקי תקשורת, ספקי שירותי מחשוב ענן, סוקרים ויועצי שיווק, מנהלי סיכונים, חוקרים פרטיים, מתרגמים וספקי מיקור חוץ של פעולות עסקיות.
      • מבטחי משנה.
      • סוכני ביטוח ו/או בעלי רישיון פנסיוני.
      • ספקי שירות לסיוע רפואי.
      • נותני שירותים בתחום אמצעי תשלום.
      • מעסיקים – בקשר למידע המועבר לפי דין לגבי ביטוחים של עובד ובני משפחתו, הניתנים לעובדי המעסיק כקבוצה.
      • גורמים אשר חלה חובה שבדין להעביר לידם מידע (לרבות כחלק מהליכים משפטיים או מול רשויות אחרות, ובכלל זאת בתגובה לבקשות ו/או צווים ו/או הוראת כל רשות מוסמכת); מאגר המידע לאיתור הונאות ביטוח; מרכז הסליקה של איגוד חברות הביטוח; או כאשר הדבר דרוש במקרה של מחלוקת או הליך משפטי בין לקוח ובין ביטוח חקלאי.
      • הר הביטוח – רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר הקימה את אתר האינטרנט המאובטח “הר הביטוח” אשר מאפשר לך לראות במרוכז את מוצרי הביטוח שלך בכל חברות הביטוח בישראל וזאת על בסיס נתונים המועברים על ידינו. אם אינך מעוניין שנעביר את הנתונים, באפשרותך ליצור עמנו קשר באמצעות האתר או באמצעות משלוח הודעה לדואר אלקטרוני שכתובתו servicebth@bth.co.il.
        לידיעתך, אי-העברת הנתונים תמנע ממך לראות במרוכז, באתר האינטרנט המאובטח, את מוצרי הביטוח שלך בכל חברות הביטוח בישראל.
      • ספקי פרסום ודיוור, לרבות פלטפורמות פרסום, רשתות חברתיות ופלטפורמות דיגיטליות.
      • רשויות אכיפה ורגולטורים שונים, ובין היתר: רשויות אכיפה לאיתור פשיעה כלכלית; משטרת ישראל.
      • גורמים מוסמכים לפי דין או גופי חקירה, במקרה של הפרת תנאי השימוש על ידי המשתמש, לרבות תנאי מדיניות פרטיות זו, ו/או לרבות במסגרת חקירה של הפרות של הדין.
      • בהתאם להסכמת הלקוח, לשותפים עסקיים אחרים, כגון ספקים של שירותים ומוצרים נלווים, לרבות לצורך פרסום ודיוור ישיר (ראה פרק “פרסומות ודיוור ישיר” להלן).
      • העברת מידע לצד שלישי בהתאם לבקשה של לקוח.
      • העברת מידע יכול שתעשה במסגרת משא ומתן ו/או מכירת עסקי ביטוח חקלאי (לרבות מכירת נכסים), ארגון מחדש, מיזוג, מיזמים משותפים ועסקאות אחרות, ובלבד שמקבל המידע לפי האירועים האמורים יהיה כפוף להוראות מדיניות הפרטיות.
      • הקבוצה עשויה להעביר לצדדים שלישיים ו/או להשתמש בנתונים שאינם מהווים מידע לצרכים שונים (אף מעבר למפורט לעיל), כגון מחקר ופיתוח. אנו ננקוט באמצעים כדי שנתונים כאמור יועברו באופן שמקשה לזהות אותך או אחרים באופן אישי.
      • בכפוף לדין ולמפורט בסעיף זה, אין ביטוח חקלאי אחראית לשימוש שייעשה במידע לאחר העברתו לצד שלישי. תשומת הלב, כי במקרים מסוימים, הטיפול במידע שיועבר לצדדים שלישיים יהיה בכפוף לתנאי מדיניות הפרטיות של אותו צד שלישי.
  1. פרסומות ודיוור ישיר
    • לקוחות נותנים בזה את הסכמתם (בין היתר במסגרת מסירת אמצעי ההתקשרות עמם, לרבות בערוצים דיגיטליים) שביטוח חקלאי, מי מחברות הקבוצה ו/או מי מטעמן יצור עמו קשר, וישלח לו דיוור בנושאים שונים. אמצעי הקשר יכולים לכלול דואר, דואר אלקטרוני, טלפון וטלפון נייד (כולל לצורך הודעות מוקלטות והודעות מסר קצר – SMS), פקס, מערכת חיוג אוטומטית, הודעות מולטימדיה, רשת חברתית ואמצעים אחרים. זאת לרבות בדרך של דיוור ישיר כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות (“דיוור ישיר”) ומשלוח דבר פרסומת כהגדרתו בחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב-1982 (בהתאמה “פרסומת” ו-“חוק בזק”).
    • כל לקוח רשאי לבקש להימחק מרשימת הדיוור המשמשת לדיוור ישיר, ושלא ישלח אליו דבר פרסומת (כהגדרתו בחוק בזק), זאת על ידי משלוח בקשה באמצעות האתר או לחילופין באמצעות פניה למוקד השירות בטלפון 8088* או בדואר אלקטרוני בכתובת servicebth@bth.co.il. ביחס להודעות שיווקיות, ניתן גם לבטל על ידי לחיצה על הקישור להסרה המופיע בתחתית הודעה שיווקית.
    • מובהר כי גם עם קבלת בקשה להפסיק לקבל דברי פרסומת או להיגרע מרשימה המשמשת לדיוור ישיר, ביטוח חקלאי עשויה להמשיך לשלוח, לרבות באמצעות הדוא”ל ויתר הערוצים הדיגיטליים, מסרים הנדרשים לפי דין, וכן מידע, הודעות ודיוורים שאין מניעה בדין לשלוח לקהל לקוחותיה, או שניתן לשולחם ללא הסכמה.

           ערוצים דיגיטליים

    • כחלק מגישתנו לתת חוויית שירות מיטבית ללקוחותינו, נעשה שימוש במגוון ערוצי תקשורת זמינים ונוחים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, למסירת מידע ללקוחות בנושאים שונים (להלן: “ערוצי תקשורת דיגיטליים” או “ערוצים דיגיטליים”).
    • לקוח יכול לבחור לפי רצונו בהעברת מידע בערוצי התקשורת הדיגיטליים או בדרכים חלופיות, באמצעות יצירת קשר טלפוני עם נציג.
    • תשומת הלב – אם מסרת מידע בערוץ דיגיטלי, גם אם לא הושלם תהליך ההצטרפות או מסירת המידע, ייתכן שנשתמש בו ליצירת קשר עימך (בין היתר, בערוצים דיגיטליים).
    • ביטוח חקלאי מאפשרת ללקוחות, במקרים מסוימים, לעשות שימוש בערוצים דיגיטליים לצורך העברת מידע ו/או פניות לביטוח חקלאי, כאשר חלק מהשירותים הניתנים באתר, לפי בחירתו של הלקוח, טעונים הרשמה ו/או מסירת מידע אישי על ידי הלקוח. להרחבה ראו גם בתנאי השימוש, וראו גם היבטי אבטחת מידע.
    • השימוש בערוצים הדיגיטליים מותנה בהסכמת הלקוח לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות, לרבות הסכמה לקבלת הודעות שונות מביטוח חקלאי בערוצים דיגיטליים (בין היתר באמצעות: דוא”ל, מסרוני SMS, התרעות באפליקציה וכל אמצעי אחר שבו ביטוח חקלאי עשויה לעשות שימוש).
    • יובהר כי השימוש בערוצים הדיגיטליים שאינם מחייבים זיהוי (לדוגמא ווטסאפ) עשוי להיות כפוף גם לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של ספקי הערוצים הדיגיטליים (כמפורט גם בסעיף 9. להלן לעניין פלטפורמות צד ג’). תשומת הלב כי השימוש בערוצים דיגיטליים (כגון: דוא”ל מהלקוח לביטוח חקלאי, שימוש בווטסאפ) אינו מאובטח על ידי ביטוח חקלאי, והוא כפוף למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש של כל אפליקציה. ביטוח חקלאי לא תישא בכל אחריות במקרה שבו בחר לקוח להשתמש בערוצים דיגיטליים כאמור.
      ככל שעולה צורך להעברת מידע לביטוח חקלאי, ביטוח חקלאי מאפשרת העברת מידע באמצעי תקשורת מאובטחים (באמצעות ערוצים דיגיטליים המחייבים זיהוי, או באופן פרונטלי).      
  1. זכות לעיין במידע ולבקש תיקונו
    • כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופסו, במידע אישי (כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות) אודותיו, המוחזק במאגר מידע של ביטוח חקלאי. כדי לעשות זאת, יש להגיש בקשה בכתב לסוכן הביטוח או לפנות לביטוח חקלאי בדף יצירת הקשר או בדוא”ל memune@bth.co.il. על מנת לזהות את המבקש לעיין במידע שעליו, יש לציין את מספר תעודת הזהות וכן פרטי זיהוי נוספים שידרשו.
    • אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לביטוח חקלאי, בבקשה לתקן את המידע או למוחקו.
    • יצוין, כי לקוח יכול לגשת בכל עת למידע אישי אודותיו באזור האישי באתר. כמו כן, ללקוח קיימת אפשרות לתקן מידע מסוים אודותיו (כגון דרכי התקשרות) דרך האזור האישי באתר.
  2. COOKIES (קוקיות) ו- Trackers – מידע הנאסף באתר
    • ברבים מאתרי האינטרנט, וגם באתר זה, נאסף מידע מסוים אודות גלישה באתר כגון: נתוני תקשורת ונתוני מיקום, כתובת IP (קרי, כתובת המחשב באינטרנט), מיקום המחשב, מידע הנאסף דרך “קוקיות” (כמפורט בהמשך סעיף זה), נתונים ומאפיינים אודות המכשיר באמצעותו גולשים באתר (כגון: סוג המכשיר, סוג מערכת הפעלה, השפה וכו’), מהיכן הגיעו המבקרים לאתר, זמן הביקור באתר, והעמודים שנצפו.
    • איסוף הנתונים הנ”ל מיועד לשיפור איכות השירות באמצעות האתר, ניתוח נתוני שימוש באתר לצורך שיפורו ושדרוגו, דפוסי השימוש בערוצים המקוונים ומידת התאמתם להעדפות או לצורכי המשתמש, לצורכי ניהול האתר, תמיכה טכנית ו/או איתור תקלות.
    • חלק מהנתונים הינם כלליים ומצטברים (כגון סטטיסטיקה לגבי השימוש באתר, מס’ המבקרים באתר).
    • כמו כן, ביטוח חקלאי אוספת מידע לגבי המבקרים והמשתמשים באתר (“משתמשים”) מתוך מטרה לשפר את איכות השירות שהיא מעניקה באמצעותו או לעמוד על תחומי הענין של המשתמשים באתר.
    • ביטוח חקלאי עשויה לעשות שימוש בטכנולוגיות שונות, אשר חלקן עשויות להיות מופעלות על ידי צדדים שלישיים (כמפורט להלן), כדי שתוכל לזהות משתמשים באתר, לאפשר שירות מהיר ו/או יעיל (בין היתר על ידי הימנעות ממילוי מחדש של פרטים אישיים שהמשתמש מילא בעבר) ופנייה עתידית למשתמשים (לרבות לצרכי שיווק) על בסיס פעולות שביצעו באתר, או על בסיס כל מידע נוסף שיתקבל מטכנולוגיות אלה ו/או באמצעותן. הטכנולוגיות האמורות כוללות בין היתר –
      • “קוקיות” (Cookies), שהן קוד, שהדפדפן שלך יוצר לפי פקודה ממחשב או מכשיר נייד. קוקיות מאפשרות בין היתר, לקבל מידע אודות האמצעי ממנו גולש המשתמש (מחשב, פלאפון וכו’) ודפי אינטרנט בהם ביקר. אם המשתמש אינו רוצה לקבל Cookies, הוא יוכל להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלו.
      • משואות רשת (web beacons) שהן קבצים גראפיים זעירים בעלי מזהה ייחודי, המשובצים בדפי אינטרנט ותפקידם לסייע באיסוף מידע אודות הצפייה והשימוש באתר וכן נתוני קהל (כגון גיל, מין ותחומי עניין).
    • אתר ביטוח חקלאי מכיל רכיבים של צדדים שלישיים, כגון גוגל ומטה (פייסבוק). בין היתר, עשוי להיעשות שימוש ב Cookies וכן בשירותי סטטיסטיקה ופרסום נוספים של צדדים שלישיים, כגון של חברת Google תוך שימוש ב-Analytics Google, פיקסל Google Ads, וכן של חברת מטה, של חברת לינקדאין, או של חברת hotjar, לשם ניתוח דפוסי השימוש באתר ושדרוגו, התאמת חוויית הגלישה, איפיון אירועים ופעולות בערוצים הדיגיטליים, וקבלת ממצאים סטטיסטיים ביחס לשימושים בשירותים.
    • רכיבים אלה עשויים לאפשר גם לגוגל,למטה וללינקדאין לדוגמא, לדעת בין היתר, באילו עמודים באתר המשתמש גלש, ולאסוף מידע מהשימוש באתר למטרות מדידה ופרסום מותאם מצידן. להרחבה בנושא 
    • לעיון במדיניות הפרטיות ובתנאי השימוש של גוגל:

        לעיון במדיניות הפרטיות ובתנאי השימוש של מטה (פייסבוק):

      לעיון במדיניות הפרטיות ובתנאי השימוש של hotjar:

      לעיון במדיניות ובתנאי השימוש של לינקדאין:

            

    • תשומת הלב כי למשתמש עומדת האפשרות לשינוי הגדרות המכשיר, באופן שיגביל את השימוש בקובצי Cookies  שונים. כמו כן, קיימת למשתמש אפשרות להסרת השימוש ב- Google analytics  ובשירותי צדדים שלישיים אחרים (וזאת על-פי תנאי השירותים של הצדדים השלישיים). 
  1. פלטפורמות של צדדים שלישיים
    • יובהר, כי מדיניות הפרטיות של ביטוח חקלאי אינה מתייחסת לתנאי שימוש, מדיניות פרטיות, תכנים ומידע, אבטחת מידע, או כל פרקטיקה של צד שלישי כלשהו. בין היתר, באתרים או בערוצים דיגיטליים אשר מתבססים ומנוהלים על ידי צדדים שלישיים (כגון: מטה, גוגל, ווטאספ), הגנת הפרטיות ואבטחת המידע מתבססים על מדיניות אותם צדדים שלישיים. מומלץ להימנע מחשיפת מידע אישי באתרים (כגון גוגל, מטה), שמטרתם לספק מידע כללי בלבד.
    • מומלץ לבחון מראש את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות בשימוש בפלטפורמות צדדים שלישיים.
    • חשוב להבהיר כי השימוש בפלטפורמות של צדדים שלישיים הוא באחריות המשתמש בלבד. ראו גם סעיף 5. לתנאי השימוש באתרנו: תנאי שימוש.
    • יובהר כי הכללת קישור כלשהו באתר ביטוח חקלאי, ככל שמתקיימת, אין משמעה תמיכה של ביטוח חקלאי באתר המקושר או בתוכן המפורסם מטעם צד שלישי. אתר צד שלישי כפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של אותו צד שלישי בלבד.                                                                                                                                                                                                                     
    • 10. פנייה לצורכי מועמדות למשרה בקבוצת ביטוח חקלאי
      • האתר מאפשר הגשת קורות חיים ופניות הנוגעות למיון והעסקה בשורות קבוצת ביטוח חקלאי במשרות שונות.
      • לא מוטלת על המועמד חובה חוקית למסור מידע אישי, כולל קורות חיים. מסירת המידע נעשית מרצונו החופשי של המועמד, ונדרשת לצורך בחינת התאמתו למשרה המבוקשת ולקבלת מענה לפנייתו, כמו גם לצורך פניות עתידיות (של המועמד אל קבוצת ביטוח חקלאי או מטעם קבוצת ביטוח חקלאי אל המועמד), באשר למשרות רלוונטיות בקבוצת ביטוח חקלאי, תקשורת ועדכונים באשר להליכי מיון ולעמידה בחובות המוטלות על קבוצת ביטוח חקלאי על פי דין, לרבות חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, תשמ”ח-1988. ככל שהמועמד יבחר שלא למסור את פרטיו, קבוצת ביטוח חקלאי לא תוכל לבצע הליך מיון והתאמה של המועמד למשרה כזו או אחרת.
      • כל תהליך מיון ועיבוד מידע לאחר מסירת הפרטים דרך האתר, מעובד בהתאם למדיניות הפרטיות, בהתאמות הנדרשות. בין היתר יצוין, כי יתכן וקבוצת ביטוח חקלאי תעבד את המידע גם למטרות כגון: שמירה על האינטרסים הלגיטימיים של קבוצת ביטוח חקלאי; ניתוח ועיבוד מידע, פילוח, אפיון, בקרה; טיוב נתונים; שמירה על הביטחון בקבוצת ביטוח חקלאי; מניעת הונאה ותרמית, ולמען טובת הציבור.
      • המידע אודות המועמד יכול שיועבר לצדדים שלישיים מטעם קבוצת ביטוח חקלאי שלוקחים חלק בהליכי המיון, כגון יועצים, מכוני מיון, אבחון והערכה או גורמים המבצעים מבדקים הקשורים בהליכי הגיוס והמיון של מועמדים. ככל שנבקש לבצע העברה של המידע אודות המועמד לגורם חיצוני שלא קבוצת ביטוח חקלאי, נפנה אליו מראש לצורך קבלת הסכמתו, למעט במקרים בהם מיון לתפקידים מסוימים מחייב את קבוצת ביטוח חקלאי למסור את המידע אודות המועמד או חלקים ממנו לרשויות מוסמכות לפי דין.
    • 11. אבטחת מידע
    • ביטוח חקלאי נוקטת באמצעי האבטחה הנהוגים בתעשייה, לרבות אמצעי האבטחה הנדרשים לפי דין. יחד עם זאת, אין מערכות האבטחה חסינות בפני חדירה בלתי מורשית או איומים אחרים, וגם תחת אמצעי אבטחת מידע אלה, קיים סיכון של חדירה למאגרי מידע ו/או לתעבורת נתונים בערוצים דיגיטליים, וכן קיים סיכון לשיבוש או אי זמינותו של מידע. בשים לב לאמור, ביטוח חקלאי לא תהא אחראית לנזק שיגרם בקשר עם חדירה בלתי מורשית ו/או פריצות למערכות ו/או למאגרי המידע שלה. להרחבה בנוגע לאופן אבטחת המידע באתר, ראה מסמך אבטחת מידע.
    • לקוח שאישר לביטוח חקלאי לקבל או להעביר מידע באמצעות ערוצים דיגיטליים ו/או כלים טכנולוגיים, לרבות באמצעות המידע האישי ללקוח באתר, מאשר שידוע לו כי אין בכלים אלה אפשרות זיהוי פיזי של הלקוח, וכי בפעולות באמצעים אלה יתכנו תקלות, טעויות, עיכובים, השמטות וחשיפה של פרטים אודותיו (למרות אמצעי אבטחה שביטוח חקלאי נוקטת בהם). הלקוח משחרר את ביטוח חקלאי מכל אחריות או חבות בקשר עם כך, ומאשר כי ביטוח חקלאי תהא רשאית להקליט (בחלק מהמקרים או כולם) את התקשורת שתתקיים עמו באמצעים אלה.
    • על רקע אירועי הונאה וגניבת מידע אישי, להלן מספר אמצעי זהירות מומלצים בשימוש בערוצים דיגיטליים, מומלץ לעיין בהמלצותינו המפורטות במסמך אבטחת מידע. בין היתר:
      • מומלץ לעדכן תוכנות אבטחה במכשירים האישיים.
      • מומלץ לעשות שימוש בסיסמאות חזקות וייחודיות, ואין לשתפן עם אחרים.
      • יש לוודא את כתובת האתר הרשמית של ביטוח חקלאי, ואת כתובת השולח של ביטוח חקלאי, לפני הזנת פרטים אישיים.
      • מומלץ להתנתק מחשבונות אישיים בסיום השימוש
      • מומלץ להימנע ממסירת פרטים אישיים (כולל שם משתמש, סיסמא וכו’) בתגובה להודעות דוא”ל או טקסט חשודות (פישינג) או בשיחה טלפונית.
      • יש להימנע מהעברת פרטי כרטיס אשראי בדואר אלקטרוני או במסרון.
      • ניתן לבחור להימנע מהעברת מידע בערוצים דיגיטליים שאינם מחייבים זיהוי, וליצור קשר עם מוקד השירות להעברת מידע בדרך אחרת.
      • כאשר מתקבלת הודעה חשודה, אין ללחוץ על הקישורים המופיעים בה.
    • נבקש לדווח מיידית לביטוח חקלאי על כל חשד לגבי הודעת דוא”ל חשודה בשם ביטוח חקלאי, לשימוש לא מורשה בחשבון או במידע אישי לדוא”ל cyber@bth.co.il.
    • יובהר כי הגנת המידע המצוי במחשב או במכשיר נייד של לקוח הינה באחריות הלקוח.
  1. יצירת קשר
  •  בכל שאלה או בקשה בקשר למדיניות פרטיות זו, ניתן לפנות לממונה הגנת הפרטיות בדוא”ל: memune@bth.co.il, או בכתובת: רחוב מיטב 11, תל אביב 6789812, ת.ד 9043, תל אביב 6109001.
  • כמו כן, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכל שאלה באמצעות הטלפון:  8088* או בדוא”ל:  servicebth@bth.co.il.                                                

 

תאריך עדכון המדיניות: 14.08.2025