נגישות בביטוח חקלאי

הסבר על הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות רבה בשירות איכותי ונגיש לכלל לקוחותינו.
לפיכך, אנו משקיעים משאבים רבים ונוקטים באמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכל לקוחותינו, תוך ביצוע ההתאמות והתוספות הנדרשות, במבנים, בתשתיות, באתר האינטרנט שלנו וביתר הממשקים שיש לנו עם לקוחותינו. והכל תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה.

הסדרי נגישות בחברה
לנוחיות ציבור לקוחותינו, להלן הסדרי הנגישות הקיימים:
חניה נגישה – קיימות שלוש חניות נגישות על גבי המדרכה שצמודה לבנין, ומהן יש מעבר נגיש לעמדת השומר במבואת הכניסה לבנין.
חיית שירות – ניתן להיכנס למשרדי החברה בליווי כלב נחייה או חיית שירות אחרת.
לולאת השראה ניידת לכבדי שמיעה – מצויה בעמדת השומר במבואת הכניסה לבנין, ובעמדת המזכירות באגף ההנהלה, המצוי בקומה  החמישית.
חדר שירותים נגיש – מצוי בקומת הכניסה לבנין.
במידה והינך נדרש להתאמות נוספות או אחרות, ניתן לפנות לרכז הנגישות, שפרטיו מפורטים למטה, תוך פירוט הבקשה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה מתאים.

נגישות אתר האינטרנט
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לקבל מידע ולעשות שימוש בכל השירותים המוצעים באתר.
החברה משקיעה משאבים רבים בהנגשת אתר הקבוצה, על מנת להפוך את שירותי האינטרנט שלנו לזמינים ונוחים עבור כלל לקוחותינו.
האתר עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג -2013, ובוצעו בו התאמות נגישות עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים במחשבים נייחים/ניידים (הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו- Internet Explorer). כמו כן מותאם האתר לגלישה במכשירים ניידים (טלפונים חכמים וטאבלטים), במסגרתם ניתן לגלוש בדפדפן גוגל כרום ובדפדפני IOS ואנדרואיד.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
אם למרות המשאבים שהושקעו באתר הינך חווה בעיות או קשיים כלשהם בקבלת מידע או שירות דרך אתר האינטרנט, ניתן לפנות לרכז הנגישות, שפרטיו מפורטים למטה, תוך פירוט הבקשה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לטפל בבקשה ולספק מענה מתאים.

מוקד שירות טלפוני
אנו שמים דגש רב על שירות טלפוני זמין, נגיש מקצועי ואדיב בכל תחומי פעילותינו לכל קהל לקוחותינו. לפיכך, במוקד השירות הטלפוני שלנו הותאמו מערכות ניתוב השיחות, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוסיקת רקע.

אמצעי קבלת מידע נוספים
כחלק מתפיסת השירות שלנו, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון אפשרויות נוספות למסירת וקבלת מידע באמצעי תקשורת נוספים, כגון – דוא”ל, פקס, דואר, שיחת טלפון. במידה וברצונך לעשות שימוש באחד משירותים אלו ומסיבה כלשהי אמצעי זה אינו נגיש עבורך, ניתן לבקש סיוע בענין מנציג השירות במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 8088* או לפנות לרכז נגישות, שפרטיו מפורטים בהמשך.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אנו פועלים ומשקיעים מאמצים בכדי לשפר את נגישות השירותים שלנו לכלל לקוחותינו.

עם זאת, קיימים מסמכים וטפסים מסוימים באתר האינטרנט, אשר עקב מגבלות טכנולוגיות אינם ניתנים להנגשה באופן מלא, ולפיכך קיים פטור מהנגשה בגינם, כמפורט במסמך הפטור הטכנולוגי.

אם חרף מאמצינו נתקלת בבעיות או בקשיים כלשהם בענייני נגישות, וברצונך להודיע על העדר התאמות נגישות או להגיש בקשה לביצוע הנגשה, לרבות בקשר למסמכים בהם ניתן לנו פטור טכנולוגי להנגשה באתר כאמור לעיל, נבקשך לפנות למר ליאור סוויסה, רכז הנגישות בחברתנו, בטלפון מס’ ‎03-7359995‏ או בטלפון נייד מס’ ‎054-3450772 או בכתובת הדוא”ל: negishut@bth.co.il ו/או לפנות למוקד השירות שלנו, ואנו נטפל בפנייתך בהקדם האפשרי.

 

תאריך עדכון ההצהרה: 02.08.2023