פעולות מהירות לשירותך
הסבר על תהליך התביעה
- ביטול הנסיעה מישראל
- קיצור הנסיעה חזרה לישראל
ישנן מספר אפשרויות:
- באמצעות האזור האישי >>
זה מאפשר לך להגיש תביעה, להעלות מסמכים חסרים ולצפות בסטטוס הטיפול בתביעה, מכל מכשיר, בכל זמן ובכל מקום בעולם.
- באמצעות שליחת טופס תביעה להחזר ביטול/קיצור נסיעה.
- באמצעות סוכן הביטוח שלך.
- מייל: travelClaims@bth.co.il
- דואר: רחוב מיטב 11, תל אביב 6789812, עבור: תביעות נסיעות לחו”ל.
- פקס: 073-7151318.
מה צריך לצרף לתביעה?
- מסמכים רפואיים, הכוללים דו”ח רפואי ובו אישור רופא מטפל, הכולל דיאגנוזה.
הדו”ח צריך לכלול את אישור הרופא על הצורך בביטול/קיצור הנסיעה, בעקבות מחלה/תאונה/מגיפה.
- צילום צו 8 (ככל שרלוונטי).
- העתק תכנית הנסיעה המקורית.
- העתק כרטיסי טיסה.
- העתקי קבלות בגין התשלום עבור הנסיעה (מלון, טיסה, רכב שכור, הופעות וכו’).
- מסמך דמי ביטול מהגורם הרלוונטי (סוכנות הנסיעות, חברת התעופה, מלונות וכו’)
- העתק קבלה בגין עלות כרטיס הטיסה החדש או בגין עלות שינוי מועד הטיסה המקורי.
אם מדובר בביטול נסיעה, עקב אירוע רפואי של בן משפחה קרוב, יש להמציא דו”ח אשפוז/הודעת פטירה, הכולל את סיבת הפטירה ומסמך המעיד על קרבה משפחתית.
זמינים עבורך במרכז השירות והתביעות שלנו:
- שעות הפעילות: א’-ה’ 08:00-16:00
- טלפון מישראל: 8088*
- טלפון מחו”ל: 972-3-5632800