הגשת תביעת נסיעות לחו"ל

נאלצת לבטל או לקצר טיול?

פעולות מהירות לשירותך

הסבר על תהליך התביעה

  • ביטול הנסיעה מישראל
  • קיצור הנסיעה חזרה לישראל

ישנן מספר אפשרויות:

  1. באמצעות האזור האישי >>

זה מאפשר לך להגיש תביעה, להעלות מסמכים חסרים ולצפות בסטטוס הטיפול בתביעה, מכל מכשיר, בכל זמן ובכל מקום בעולם.

  1. באמצעות שליחת טופס תביעה להחזר ביטול/קיצור נסיעה.
  2. באמצעות סוכן הביטוח שלך.
  3. מייל: travelClaims@bth.co.il
  4. דואר: רחוב מיטב 11, תל אביב 6789812, עבור: תביעות נסיעות לחו”ל.
  5. פקס: 03-6103460.

 

מה צריך לצרף לתביעה?

  • מסמכים רפואיים, הכוללים דו”ח רפואי ובו אישור רופא מטפל, הכולל דיאגנוזה.

הדו”ח צריך לכלול את אישור הרופא על הצורך בביטול/קיצור הנסיעה, בעקבות מחלה/תאונה/מגיפה.

  • צילום צו 8 (ככל שרלוונטי).
  • העתק תכנית הנסיעה המקורית.
  • העתק כרטיסי טיסה.
  • העתקי קבלות בגין התשלום עבור הנסיעה (מלון, טיסה, רכב שכור, הופעות וכו’).
  • מסמך דמי ביטול מהגורם הרלוונטי (סוכנות הנסיעות, חברת התעופה, מלונות וכו’)
  • העתק קבלה בגין עלות כרטיס הטיסה החדש או בגין עלות שינוי מועד הטיסה המקורי.

אם מדובר בביטול נסיעה, עקב אירוע רפואי של בן משפחה קרוב, יש להמציא דו”ח אשפוז/הודעת פטירה, הכולל את סיבת הפטירה ומסמך המעיד על קרבה משפחתית.

זמינים עבורך במרכז השירות והתביעות שלנו:

  • שעות הפעילות: א’-ה’ 08:00-16:00
  • טלפון מישראל: 8088*
  • טלפון מחו”ל: 972-3-5632800