הגשת תביעת נסיעות חו"ל

נזק למטען/כבודה הציוד שלך נפגע? אנחנו מטפלים בזה!

פעולות מהירות לשירותך

הסבר על תהליך התביעה

  • אובדן או גניבה ו/או נזק של המטען
  • איחור בהגעת כבודה
  • אבדן/גניבה של מכשיר סלולרי או GPS
  • נזק מתאונה או גניבה לאופניים
  • גניבה של מצלמה בחו”ל
  1. באמצעות האזור האישי >>

זה מאפשר לך להגיש תביעה, להעלות מסמכים חסרים ולצפות בסטטוס הטיפול בתביעה, מכל מכשיר, בכל זמן ובכל מקום בעולם.

  1. באמצעות שליחת טופס תביעה להחזר הוצאות בגין מטען/כבודה.
  2. באמצעות סוכן הביטוח שלך
  3. מייל: travelClaims@bth.co.il
  4. דואר: רחוב מיטב 11, תל אביב 6789812, עבור: תביעות נסיעות לחו”ל.
  5. פקס: 073-7151318.

מה צריך לצרף לתביעה?

  • תצלום כרטיס טיסה ו/או אישור מעבר גבולות ו/או אישור מאתר משרד הפנים על שהיה בחו”ל, אותם אפשר להפיק באזור האישי.
  • דו”ח משטרה ממקום ומזמן האירוע.
  • במקרה של איחור בהגעת כבודה, אישור של חברת התעופה בנוגע לאיחור.

אם נרכשו פריטים חיוניים, יש לצרף גם קבלות רכישה.

  • חשבון מפורט והעתקי קבלות על התשלום (ציין סכום, תאריך רכישה, והאם קיימת קבלה).
  • במקרה של אובדן כבודה/נזק לכבודה, יש לצרף אישור של המוביל האווירי או הימי. 

זמינים עבורך במרכז השירות והתביעות שלנו:

  • שעות הפעילות: א’-ה’ 08:00-16:00
  • טלפון מישראל: 8088*
  • טלפון מחו”ל: 972-3-5632800