הגשת תביעת נסיעות חו"ל
נזק למטען/כבודה הציוד שלך נפגע? אנחנו מטפלים בזה!
פעולות מהירות לשירותך
הסבר על תהליך התביעה
- אובדן או גניבה ו/או נזק של המטען
- איחור בהגעת כבודה
- אבדן/גניבה של מכשיר סלולרי או GPS
- נזק מתאונה או גניבה לאופניים
- גניבה של מצלמה בחו”ל
- באמצעות האזור האישי >>
זה מאפשר לך להגיש תביעה, להעלות מסמכים חסרים ולצפות בסטטוס הטיפול בתביעה, מכל מכשיר, בכל זמן ובכל מקום בעולם.
- באמצעות שליחת טופס תביעה להחזר הוצאות בגין מטען/כבודה.
- באמצעות סוכן הביטוח שלך
- מייל: travelClaims@bth.co.il
- דואר: רחוב מיטב 11, תל אביב 6789812, עבור: תביעות נסיעות לחו”ל.
- פקס: 03-6103460.
מה צריך לצרף לתביעה?
- תצלום כרטיס טיסה ו/או אישור מעבר גבולות ו/או אישור מאתר משרד הפנים על שהיה בחו”ל, אותם אפשר להפיק באזור האישי.
- דו”ח משטרה ממקום ומזמן האירוע.
- במקרה של איחור בהגעת כבודה, אישור של חברת התעופה בנוגע לאיחור.
אם נרכשו פריטים חיוניים, יש לצרף גם קבלות רכישה.
- חשבון מפורט והעתקי קבלות על התשלום (ציין סכום, תאריך רכישה, והאם קיימת קבלה).
- במקרה של אובדן כבודה/נזק לכבודה, יש לצרף אישור של המוביל האווירי או הימי.
זמינים עבורך במרכז השירות והתביעות שלנו:
- שעות הפעילות: א’-ה’ 08:00-16:00
- טלפון מישראל: 8088*
- טלפון מחו”ל: 972-3-5632800