המגזין שלנו

כל מה שמעניין לדעת

המגזין שלנו

אנחנו והקהילה!

אנחנו מתרגשים וגאים על ההירתמות הרבה של כלל עובדי ביטוח חקלאי ביצירת יוזמות קהילתיות ופעילות התנדבותית בכדי לסייע, לתמוך ולהיות שם עבור האחר.
קטפנו גידולים חקלאיים, בשיתוף התנועה הקיבוצית, פרקנו וארזנו ציוד לתושבים מפונים, מילאנו תיק של התחלות חדשות לחטופים ששבו לארצנו, וסל נוסף של התחלות לתושבי קיבוץ רעים שעברו להתגורר זמנית בתל אביב ואשלים.
כולנו תקווה לימים של יחד, עשייה משותפת, נדיבות ונתינה.

ביטוח חקלאי מחבקת את קהילות הקיבוצים והישובים שנפגעו בדרום

האגודה פועלת בהיערכות מיוחדת ובזמינות גבוהה לסיוע לתושבי הקיבוצים והישובים  שנפגעו בשבת השחורה ובימי הלחימה שאחריה ומעניקה סיוע מיוחד בייעוץ, הכוונה ופתרון בעיות דחופות בהתאם לצרכים שעולים, בדגש על התמודדות עם בעיות בנושאי הרכוש שנפגע.

פזית כהן חזות, מנכ״לית ביטוח חקלאי, מספרת שלצד הפעילות המיידית שלנו להקלה במעט על הפגיעה בתושבי העוטף, אנו מחויבים ללוות את התושבים בתהליך השיקום הארוך שעוד צפוי להם בתקופה זו וגם לאחר תום המלחמה.

האצה של חדשנות - הביטוח יעבור טרנספורמציה כדי להיות מותאם לצרכים המשתנים

עולם הביטוח יעבור דיגיטציה, הביטוח יהפוך לחכם יותר, ובין האירועים הביטוחיים העתידיים ניתקל בנזק טכנולוגי, סיכוני סייבר, גניבת זהויות, אירועי כופר ונוזקה ושימוש בבינה מלאכותית.

מנכ”לית ביטוח חקלאי, פזית כהן-חזות, על האתגרים הניצבים בפני ענף הביטוח לקראת עולם דיגיטלי במהדורה מיוחדת לציון 30 שנים לעיתון פוליסה.

"הייחודיות שלנו, מתן פתרונות ביטוחים המותאמים אישית ועסקית ללקוחותינו"

מאת פזית כהן חזות, מנכ”לית ביטוח חקלאי,

האגודה, בבעלות כ – 280 קיבוצים ומושבים שיתופיים, והשנה תחגוג 85 שנה לפעילותה.
מטרתה לספק פתרונות ביטוח מותאמים אישית ועסקית במרחב הקיבוצי, בשנים האחרונות עם העליה במקרי טרור חקלאי ופשיעה חקלאית, יחד עם שינויים בלתי צפויים באקלים בישראל, הקיבוצים נמצאים בחזית של מקרים אלו ולכן נדרשת עבורם הגנה ביטוחית הולמת.
פזית כהן חזות:” מטרתנו היא בראש ובראשונה לטפל באופן יעיל ומהיר בלקוח עם קרות אירוע ביטוחי, להיות שם עבורו ויחד עם זאת לבחון אפשרויות של ניהול הסיכונים העתידיים בכדי למנוע ולצמצם את האירוע בפעם הבאה. התפקיד שלנו הוא לייצר ערך יומיומי ופתרונות ביטוח מתקדמים ללקחותינו, להיות פרואקטיביים ועם היד על הדופק במציאות המשתנה שבה הכלכלה והחקלאות עוברים שינויים ולהתאים עצמנו”.

ביטוח אלמנטרי קצת אחרת: הצצה לעולם ביטוחי הקיבוצים והתעשייה הקיבוצית

מאת עו”ד ליטל ענבר סמנכ”לית ומנהלת האגף לביטוח כללי, ביטוח חקלאי
עוסקת בתחום הביטוח הכללי באופן בלעדי תוך התמקדות באוכלוסייה ובתעשייה הקיבוצית. בהקשר זה, יש לציין, כי אוכלוסיית
הקיבוצים מהווה אמנם פחות מ 2% מאוכלוסיית מדינת ישראל, אולם תפוקת התעשייה הקיבוצית גבוהה באופן יחסי ומהווה למעשה יותר מ- 9% מכלל תפוקת התעשייה הישראלית. עיקר הפעילות מרוכז בשלושה ענפים: פלסטיקה וגומי, מזון ומשקאות, מתכת ומכונות. מדובר בעיקר בעסקים גדולים עם היקפי פעילות משמעותיים בארץ ובעולם.

"נזקים של מיליונים מהפשיעה החקלאית"

ביטוח חקלאי מסיים שנה מורכבת לכל המשק הכלכלי אך מנכ”ל החברה אלעד שלף נשמע אופטימי “הצלחנו להתמודד עם משבר הקורונה בצורה טובה ואנחנו נערכים לקראת 2021 אך אין ספק כי המשבר השפיע על כולם”. אחד מהתחומים העיקרים של החברה, ביטוחי בקר ורפתות “בשנה האחרונה הרחבנו את בסיס השיפוי בפוליסה ויצרנו הרחבה משמעותית של פיצוי בגין תפוקת חלב”.

כתבת ראיון עם אלעד שלף, מנכ”ל ביטוח חקלאי במגזין משק הבקר והחלב.

הפלוס שלך בעולם הביטוח!

אין אחד שגדל בקיבוץ, ולא נתקל בשם ״ביטוח חקלאי״, האגודה אשר הוקמה למען הקיבוצים במטרה לייצר פתרונות ביטוחים עבורם, והיא למעשה  בבעלות הקיבוצים עצמם.

בשנים האחרונות הבינו באגודה שמעבר לצרכים העסקיים בקיבוצים, לנו תושבי הקיבוץ,  יש צרכים רבים בעולמות הביטוח, מביטוח רכב ועד ביטוח אחריות מקצועית, ובעקבות השינויים במרחב הקיבוצי, דאגו להתעדכן ולפתח בביטוח חקלאי מוצרים המותאמים באופן ייחודי לתושבי הקיבוץ, שכוללים הטבות והרחבות שנתפרו במיוחד לאוכלוסייה.

ביטוח חקלאי אינה עוד חברת ביטוח, היא למעשה חלק בלתי נפרד מהקהילה הקיבוצית בישראל, מכירה היטב את אורח החיים, התרבות והצרכים בקיבוץ, לכן התרבות הארגונית באגודה רואה כערך עליון את הערבות ההדדית והמעורבות בחיי היומיום בקיבוץ ובהבטחה להיות שם עבורם בכל עת, גם בימים טובים ובשגרה ברוכה וגם כמובן ברגעים קשים עם קרות אירוע ביטוחי.